1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Microsoft schrijft zomaar opeens 20 euro af... (!?)

Discussie in 'Games' gestart door Yi-Long, 2 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik heb sinds januari 2005 xbox Live. In 2006 gewoon automatisch laten verlengen, en een aantal maanden (4-5) geleden had ik Rallisport 2 + 3maanden live pakketje gekocht, en geinstalleerd.
    Toen ik die geactiveerd had stond er dat mijn abbo nu zou afsluiten in oktober, terwijl ik dus eigenlijk nog tot januari 2007 betaald heb, en er dus 3 maanden bij verwachtte. Ik toen gebeld naar de helpdesk, en die man zei dat dit abbo ff tussendoor kwam, maar dat daarna mijn oude abbo weer terug geactiveerd zou worden (dus dat die ff 3 maanden 'pauze' neemt, en dus die einddatum die eerst januari was, nu april zou worden)

    Toen een paar weken geleden kreeg ik opeens bereicht van microsoft via email dat mijn 3 maandelijkse abbo afgelopen was, en omdat ik het nergens opgegeven heb, ik nu de komende 12 maanden ook lid ben van xbox live en dat ze dus 60 euro er af halen...

    Ik dus meteen weer bellen, die vent weer wat uitgelegd, ok dan...

    En nu kijk ik op me afschrift, staat er op dat ze 20 euro eraf hebben gehaald...(!)

    Probeer al een tijdje die helpdesk te bellen, maar die zitten bij de pizzaria ofzo... want hun 0800 nummer geeft een 'in gesprek-toon' aan(!) 8)

    Heerlijk,:{ die duidelijke service...
     
  2. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    die klantenservice zuigt ! heb ze maandag ook proberen te bellen zat er 16.47 minuten aan de lijn en nog nam niemand op... Slechte klantenservice :mad:
     
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    paar jaar geleden waren ze perfect. je bedoelt op dat je controller het niet goed meer doet en je krijgt zondat dat ze bewijs hebben een nieuwe. die andere controller moest je dan opsturen maar dat hoefde ik 1x zelfs ook al niet. en als je een klacht had bleven ze aan de lijn om stap voor stap het op te lossen. 1x belde ik ze 's avonds net iets voordat de lijn sluitte over m'n controller en de volgende morgen om kwart over 8 stonden ze al voor m'n deur met een nieuwe. dat is bij playstation wel anders. daar leg je je probleem uit. ze zeggen doe dit en dit en dan hangen ze op. vervolgens probeer je het en het werkt nog niet kan je ze weer gaan bellen.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Het beste kan je de helpdesk bellen ... zij kunnen het verklaren en eventueel recht zetten. Verder is deze topic overbodig ... tip gebruik de zoek funktie
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina