ik vind,dat Microsoft wel erg ver gaat hoor,wat proberen ze nouw? elke developper opkopen is toch geen concurentie meer zijn,dat is gewoon je vijand dood maken man :{ ik heb ook een x-box dus niet denken dat ik dit zeg omdat mijn cube dan waardeloos word... maar het is gewoon zielig,als nintendo dat had gedaan toen ze er met de NES kwamen,dan was er nu geen ps2,xbox of dreamcast te bekennen wat vinden jullie hier nou van ?
in de game-industrie valt nu eenmaal veel geld te verdiene, als microsoft denkt dat ze geld kunne make door rare en zo te kope, dan doen ze dat toch, geld is nu eenmaal niet altijd eerlijk
Ik weet niet op welke planeet je leeft hoor cube lover...? Dit kon je toch verwachten met Microsoft...en ik ben juist blij dat dit gebeurt hoor.....ik denk dat er steeds meer XBox bezitters bijkomen en als iedereen een XBox heeft gaat niemand meer klagen.... :r
sjonge,jonge... jullie snappen het niet,MS die probeert elke grote developper op te kopen... square nouw net niet,maar ze hebben rare al en proberen nu sega en Capcom te kopen. als ze zo door gaan dan heeft the big N geen enkele (behalve zichzelf en square) developper meer over... en sony ook niet,ofterwel,ze proberen gewoon hun concurentie te verslaan door hun steunpilaren onder hun vandaan te schoppen...en dat vind ik zeer zwak en zielig ]:-
M$ koopt heus niet alles op hoor, alleen een paar grote bedrijven. Er blijven nog tig developers over. Als ze echt de hele console markt op zouden kopen zou dat niet goed zijn voor ons gamers. Dan kunnen ze de spellen ook 100 Euro maken als ze dat willen. Tot nu toe is M$ nog de underdog dus laat ze voorlopig maar ff gaan....
Gerucht gaat dat Nintendo Namco wil overkopen.... Als er nou een producent is die de Playstation groot gemaakt heeft is het Namco wel. Ridge Racer, Tekken enz...
he cube lover wrom kom je ons vervelen, heb je niets beters te doen ofzo, ga op je spelkubus spelen ofzo doe iets zolang het ons niet gaat vervelen...
Ja en? Het is wel Sony die een monopolie positie heeft op het moment, en niet MS ofzo, en voorlopig is dat ook niet zo. Toen de NES kwam waren er nog geen eens 10% van de developers die je nu hebt volgens mij. Dat is sinds de SNES/N64/Megadrive en tot het Sony tijdperk flink gaan groeien. Ze hebben Rare opgekocht. Ja en, want hier gaat het denk ik om? Rare maakte altijd games voor Nintendo en niet voor andere consoles. Daarnaast deed the Big N hem weg, en kocht MS hun op. Nu is MS in principe Nintendo.. Is alleen verschil wie nu de eigenaar is. Als Nintendo of Sony dat hadden gedaan... Sony heeft het gedaan, ze hebben door een uiterst lullige reclame campagne de Dreamcast uitgeschakeld.. Sony is de boosdoener eerder.. MS probeert zich in te kopen in deze markt, en ze moeten wel Developers kopen. Maar er zijn duizenden developers, en Capcom/Rare en sega zijn niet de enigste. Maar ga er maar niet vanuit dat dit ooit gebeurt.. Sony heeft zat geld, MS ook.. Nintendo ook, maar die zijn een stuk zuiniger imo.
Jajajajajajajaja!!!!!!!!!!!! Hou ff op met Developers en uitgevers aanvallen en laten we GAMEN ofzo............daar gaat het toch om.......? en alle 3 de consoles hebben genoeg te bieden........
Re: Re: Microsoft,slappe hap Tja de ps2 staat nog steeds ver voor ,maar als microsoft alle developers gaat opkopen BETER des te meer vette games voor xbox bezitters
ze moeten natuurlijk een naam hebben zoals nintendo met mario heeft en sony met GT en metal gear solid. Nu heeft MS dat alleen met Halo en Blinx een beetje. Als ze Rare kopen weten alle twijvelaars tussen de consoles tenminste wat voorn spellen er in ieder geval op uitkome.