Je hoort en leest overal dat de Xbox geen toekomst heeft. Er zouden te weinig games op de markt komen. Dit artikel stond op de site van de telegraaf. Microsoft steekt 2 miljard dollar in Xbox Van onze redactie AMSTERDAM - Softwaregigant Microsoft investeert de komende vijf jaar 2 miljard dollar in het ontwikkelen van een online platform voor zijn gameconsole Xbox en het bouwen van een next-generation console. Dit heeft het bedrijf bekendgemaakt tijdens de Electronic Entertainment Expo in Los Angeles. Microsoft is in een stevige concurrentiestrijd verwikkeld met zijn rivalen Nintendo (Gamecube) en Sony (Playstation2). Alle drie hebben recent de prijzen van hun spelcomputers verlaagd. Voor de computerfabrikanten is het zaak zoveel mogelijk spelcomputers aan de man te brengen. Zo leggen ze een solide basis voor de verkoop van spelletjes. Deze brengen het meeste geld in het laatje. Sony heeft volgens recente cijfers inmiddels 8,4 miljoen PlayStation 2 systemen aan de man gebracht, Microsoft en Nintendo volgen op ruime achterstand met respectievelijk 1,8 en 1,5 miljoen verkochte consoles.
Ik lees net dat volgens de BBC , Nintendo de prijs van de Gamecube in de VS weer heeft verlaagd. De prijs gaat van $ 199 naar $ 149 Daarmee is de Gamecube weer $ 50 goedkoper dan de Xbox. Waarom breekt er hier geen prijzenoorlog uit
Ja . Maar ik zag bij http://www.psxshop.nl Dat binnen kort een Free Loader tekoop is € 32,77 Het volgende staat erbij. The PAL GameCube Freeloader will be the first machine to be able to play all region games. Yes, it will be able to play USA / JAP / UK PAL games. How? Action Replay will release an adaptor to allow the european machine to play original imports. urly june Games uit de USA / JAP spelen zonder dat je de Gamecube hoeft los te schroeven.
hoeveel ps2's zijn er nu al verkocht dan, hier lees ik 8 miljoen en ergens anders weer 15 en ergens anders weer 18
vind je het erg dan? voor de mensen die hem nog niet hebben is het tog juist relaxt als de doos goedkoper wordt en alle ander consuls