Microsoft stopt (op een gegeven moment) met backwards compatibility voor Xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Frangster, 2 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik weet niet of dit hier al bekend is, anders mijn excusses maar dit onderstaande vond ik op gamers.nl.

In een interview heeft Xbox frontman Peter Moore te kennen gegeven dat het op een gegeven moment wel genoeg is geweest met het ondersteunen van de backwards compatibility van oude Xbox-games op de Xbox 360. Volgens hem is inmiddels bijna niemand meer geïnteresseerd in de optie en is het een keer genoeg geweest. Er blijven vooralsnog nieuwe updates uitkomen.

Nobody is concerned anymore about backwards compatibility. We under promised and over delivered on that. It's a very complicated thing... very complex work. I'm just stunned that we have hundreds of games that are backwards compatible."
    More are coming, but at some point, you just go, there's enough, let's move on, or people aren't as worried about a game being backwards compatible - and I like to think we've upheld our end of the bargain in making at least two or maybe three hundred games backwards compatible.

Erg leuk, heb ik gisteren Midtown Madness 3 op de kop weten te tikken voor een zacht prijsje (omdat ik deze altijd nog eens wilde spelen) ondersteund de 360 hem (nog) niet :thumbs:.

Of heb ik het verkeerd?

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar ik denk wel dat microsoft wel al hun eigen spellen bc gaat maken, ze kunnen het simpelweg niet maken om dat niet te doen. Ik denk eigenlijk dat ze alleen nog de spellen bc gaan maken die goed zijn verkocht en dat je spellen als gene trooper en world racing 2 niet zal kunnen spelen op je 360.

3. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lekker dan! 3/4e van mijn kast vol games kan ik nog(steeds)niet spelen..

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Interessant, maar in het Backwarts compatible topic is dit al reeds onkent. :eek: Gelieve daar ook door te praten over deze kwestie.

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Met nadruk op "op een gegeven moment...". Wat een misleidend topic, jongens!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina