Microsoft Support par excellence!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pejannl, 27 jun 2002.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk "Ik bel die Supportlijn eens effekes".

Ik: "Hallo, mijn Xbox ventilator maakt me een beetje teveel lawaai".
    MS: "Ja, ze zijn wel wat rumoerig maar toch niet zo dat je niet eens meer naar een film kunt kijken. We sturen je wel een doos en dan kun je hem laten ophalen. Kijken we hem effe na."

Volgende dag staat UPS op de stoep met een lege doos en instructies.

Jaja, da's mooi, maar ik ben aan het spelen. Wel ff een weekje wachten tot ik me geempie uit heb.

Komt een email van MS: "Het duurt nou al effe en we horen niks meer. Wil je nog steeds reparatie of hoeft ut niet meer?"

Dus dan maar opsturen. UPS gebeld "Kom 'm maandag maar halen". Vandaag (donderdag) bellen met MS: "Hallo, wat is de status". Antwoord: "Nou, volgens mij is ie onderweg. Hier is het UPS tracking nummer."

Ik van ellende maar gaan Doemen op de PC. Staat de PC koud aan, gaat de bel: UPS met m'n Xbox!

In de doos een Xbox (gelukkig maar!), een wollen schaatmuts met Xbox logo en een CD case met Xbox logo. Vet cool! Zit een briefje bij: Moederbord vervangen.

Klaar is Kees. Me saved games staan er nog op. Effe taal, klok, breedbeeld en DTS instellen en gamen maar weer. Heel goed hoor, die support. Petje af voor Microsoft want dit scoort bij mij wel ff dubbele punten! Daar kan Zonie een puntje aan zuigen met z'n Pleestation!

Laatst bewerkt: 27 jun 2002
  2. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo vet hoor !! :9 :D

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sht,ik wou dat er ook wat mis was met mijn Xbox

4. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook dat er wat mis is en dat ze hem gaan nakijken. Want die muts en stikker lijkt me wel erete stoer, als iemand die muts niet wil wil ik hem wel.

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ......k kan die grote hamer niet meer vinden8)

6. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij was dit al vaker behandeld maar ik hoop dat je geen problemen meer ondervind :)

7. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap de titel vh topic niet...

Microsof support bijvoorbeeld (c'est francais (c met zon dingetje er onder8) )

Mierenneuken...

8. CyBeRDuDe

CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Okie leuk verhaal ... maar is het probleem met je ventilator nou opgelost daar ging het toch allemaal om :confused:

Ik zie niet echt in wat je Moederboord daar te maken mee heeft :+

Hums ik had een probleem met een verkeerd geleverd spel ( bij het reward pack en ik moet zogenaamd nog terug gebeld worden door MS=( als het zo kan waarom kan dat dan niet om een spel om te ruilen ]:)

Greetz FrOm Me

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Jouw dingetje wat er onder hangt heet een 'cedille'. :) :)

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Yez, very opgelost. Hij is nu een stuk rustiger, ook na een uur of wat gameplay.

De ventilator zit op een sjippie en dat sjippie zit op het moederbord. Ipv het moederbord te gaan zitten controleren verwisselen ze die gewoon, sturen de 'defecte' of 'verdachte' borden terug naar de fabriek in Hongarije en daar ziten goedkopere mensen vervolgens de licht beschadigde borden repareren. Borden die echt stuk zijn gaan hopla in de bittenbak.

Dat zuigt! Suc6 met ruile!

11. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft Support par excellence! = in NL Microsoft Support RuLeZ :+ }:]

12. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    oops verkeerd gelezen:eek:
    Kdacht dat er 'par example' stond :9

13. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ab-Solutemento!

Overigens is de box in Frankfurt geweest. En de supportlijn zit volgens mij in Engeland (maar da weet 'k nie zeker). Ik vermoed dat de MS support in West Europa uniform is (en inderdaad... very goed!)

Maarrehh... herr doktor Jengel... Met al die hardware van jou mis ik wat... Heb je misschien interesse in een paar 220volt snoertjes en een verdeeldoos? :) :) :)

14. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    dokter dokter wat is er met mijn ps2 ? ......
    ik weet niet gooi em is van 3 hoog uit het raam.....

dus.....:+

15. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo graag die muts en die CD-doos wil hebben. Dan stuur je toch gewoon je XBOX terug of ie nou stuk is of niet.:+

16. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    LoL :+ Ja dia had ik al maar vond het een beetje zonde om me UPS enzo er ook op te zetten hahahahaha }:] 8) :D

Trouwens ik ben al haastig op zoek om daar te kunenn gaan werken maar nog steeds geen contact gevonden om te kunnen spammen. Maar mijn idee is dat ze in Ierland zitten want daar zitten heel veel call-centers. Lijkt em wel strak trouwens beetje betaald worden om xbox te spelen :D :9

17. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wahaha ik ben dat nog van plan ook denk ik, zeg wel dat de dvddrive krasjes maakt en dan heb ik muts enzo, is wel vet.

en we willen allemaal wel een paar mutsen hebben niet? ;)

18. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Precies.

19. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een rede gevonden om hem terug te laten sturen, tijdens spellen hapert mijn xbox nogal vaak (alleen met fimpljes). Dus zeg ik dat ie hapert en dan gaan ze hem na kijken.

En dan krijg ik een muts!

20. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ruik handel...

Te koop:
    Defecte Xbox DVD drives. Zeer goed te gebruiken voor het verkrijgen van Xmutsen. Hahaha. :)

Deel Deze Pagina