Ik denk "Ik bel die Supportlijn eens effekes".
Ik: "Hallo, mijn Xbox ventilator maakt me een beetje teveel lawaai".
MS: "Ja, ze zijn wel wat rumoerig maar toch niet zo dat je niet eens meer naar een film kunt kijken. We sturen je wel een doos en dan kun je hem laten ophalen. Kijken we hem effe na."
Volgende dag staat UPS op de stoep met een lege doos en instructies.
Jaja, da's mooi, maar ik ben aan het spelen. Wel ff een weekje wachten tot ik me geempie uit heb.
Komt een email van MS: "Het duurt nou al effe en we horen niks meer. Wil je nog steeds reparatie of hoeft ut niet meer?"
Dus dan maar opsturen. UPS gebeld "Kom 'm maandag maar halen". Vandaag (donderdag) bellen met MS: "Hallo, wat is de status". Antwoord: "Nou, volgens mij is ie onderweg. Hier is het UPS tracking nummer."
Ik van ellende maar gaan Doemen op de PC. Staat de PC koud aan, gaat de bel: UPS met m'n Xbox!
In de doos een Xbox (gelukkig maar!), een wollen schaatmuts met Xbox logo en een CD case met Xbox logo. Vet cool! Zit een briefje bij: Moederbord vervangen.
Klaar is Kees. Me saved games staan er nog op. Effe taal, klok, breedbeeld en DTS instellen en gamen maar weer. Heel goed hoor, die support. Petje af voor Microsoft want dit scoort bij mij wel ff dubbele punten! Daar kan Zonie een puntje aan zuigen met z'n Pleestation!
Laatst bewerkt: 27 jun 2002