Microsoft Xbox 360 Wireless Network Adapter

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door r.n, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    kan je deze adaptor in je xbox doen ofzo en kan je dat draadloos met internet verbinden want mijn pa wil geen draden gaan trekken :Microsoft Xbox 360 Wireless Network Adapter hoop dat jullie er verstand van hebben!*)

mvg roy

2. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    iemand???

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    inderdaad, je stopt de draadloze netwerk adapter achter in je USB aansluiting van je xbox 360 om vervolgens met een draadloze router te kunnne verbinden. wel moet je in je router zijn om je xbox toegang te laten krijgen. zie fardo's Livethread: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78546 voor meer info.
    en anders vraag je het hem zelf in deze thread: Klik

Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  4. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals hij zegt dus :+

Ja, je kan deze gebruiken om je 360 aan te sluiten op een draadloos netwerk :9

5. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    werkt het goed?

6. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Niet als je in een vrij nieuw gebouw woont en je router staat beneden en je Xbox360 boven. :'-( dankzij het versterkte beton komt er bijna geen signaal boven.

7. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    kijk mijn zus heeft haar laptop boven staan en de router staat benenden en de laptop doet het gewoon als ik nou zo Microsoft Xbox 360 Wireless Network Adapter koop en die in mijn xbox doe moet het lukken toch (xbox staat ook boven) ik kan dan toch verbinden met de router en op live lijkt me top!

8. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    je kunt wel internet krijgen maar niet optimaal. internet kan soms wegvallen of zeer sterk afzwakken. En dat is niet altijd even handig als je lekker op Live zit te ownen. :9

9. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    nee klopt dan sluit ik hem beneden wel aan maar het werk wel goed verder onze router is wel beveiligd is dat erg?

10. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Als jij of je pa het wachtwoord weten dan is het niet erg. :+

11. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    okej ik zal het proberen bedankt he!

12. The Disco Mole

The Disco Mole Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je hier nog eens opkijkt, ik wil alleen ff kwijt dat als de router of het modem beveiligd is en je hebt draadloos internet wordt je kans vergroot dat je, bij mensen die een niet beveiligd systeem hebben, eruit gekikt word omdat de router hun beveiliging dan niet accepteerd.
    Ook kan je dan geen games hosten, omdat mensen met slechte verbinding zouden kunnen joinen

Maar voor de rest ik ben blij voor je \o/ :thumbs::b::D

13. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja ik kan ook via de buren ja dat klopt die hebben geen beveiligd (weten ze zelf niet hoor) doe ik met mijn psp via de buren online zou dat met de xbox ook gaan? en als dat lukt en ik word eraf gegooid kan ik dan altijd nog op mijn eigen router zegt maar verbinden?

14. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou in principe zo moeten werken met de xbox op het internet van de buren, doe ik ook met mijn psp.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina