1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft Zune

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 aug 2008.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja das de 30gb, daar begon het allemaal mee. Was toen d'r tijd de rivaal van de Ipod Classic. Maar de 80gb is al een stuk dunner, en de Zune 3 zal dat al helemaal zijn. :)

    Edit: 2 videos van games op mijn Zune 30gb
    [yt]uIsv0Ek4oOg[/yt]
    [yt]fHd5V0fiUE8[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Neem aan dat je niet betaald hebt voor die games? Want anders vind ik t wel suf dat Microsoft er reclame in stopt!

    O en poker heb je volgens mij geen kaas van gegeten :+ ;)!
     
  3. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is mij nu ook gelukt om er games op te zetten, ben nog niet helemaal over de kwali te spreken maar wat wil je op een mp3.

    Hoop dat er snel weer nieuwe interesante verslavende spelletjes uit komen :p.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha nee idd poker ben ik niet goed in! :+ Daarnaast is het ook wel lastig hoor met 1 hand de camera bedienen en de andere de Zune. Maar die games hoef je allemaal niet voor te betalen, het zijn door amateur programmeurs gemaakte games, dat is namelijk ook het leuke. Want als je een beetje verstand hebt van games maken, dan kan je op Zuneboards je eigen game posten. Is allemaal gratis, en dus niet zoals op de 360. Maar wat je hierboven ziet is nog allemaal in beginfase.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Er is weer een nieuwe firmware update te downloaden HIER!

     
  6. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks voor de info, meteen maar even er op zetten.
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste aan een Zune kan komen in Nederland? Ik wil eigenlijk wel gaan voor de 80GB versie, maar ik kom er sowieso ook niet helemaal uit. Hoe weet je of je de second gen hebt of niet? Op amazon enzo is het echt best lastig zoeken, ik zie bijv. een 30GB voor 500$ en een 120GB voor 225$...

    En is de zune wel aan te raden als je battery life ook belangrijk vind?
     
  8. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wanneer word hij gereleased in nl? Ben wel geïnteresseerd in de zune.
     
  9. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan aan mij liggen maar is hij niet super dik in verhouding tot mijn ipod touch?
    Wil namelijk weer eens wat nieuws maar niet zo'n dik ding. En kan ik er ook op interneten en heeft die iets van navigatie zoals ik nu google maps heb?
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox360 rules is je naam, Bill Gates je avatar, en dan heb je een iPod ipv een Zune:+

    Waar blijven Excess Denied en de ander experts die ons eens wat meer kunnen vertellen:mad:
     
  11. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mijn 120Gb Zune door een vriend mee laten brengen, door de gunstige wisselkoers voor zo'n 170 Euro. Waar je hem het beste kan bestellen weet ik niet.

    Bij muziek spelen gaat de accu naar mijn zeggen lang genoeg mee (getallen kan je om zune.net vinden), maar alles je effe wat spelletjes wilt spelen dan gaat hij vele male sneller leeg.

    De geruchten gaan dat hij rond de lente/zomer 2009 hier uit zou moeten komen.

    Ik heb nog nooit een ipod touch vast gehad dus kan hem er helaas niet mee vergelijken, eventueel de sites raad plegen en dan zie je de verschillende afmetingen staan.

    Je kan er niet mee internetten, maar hij heeft wel wifi en dat gebruikt hij voor synchronisatie met pc - nummers downloaden via hotspots - muziek uitwisselen met andere Zune's.
     
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind ze sowieso echt mooi, heb er in NY al een beetje mee gespeeld. Maar kut genoeg was ik toen al door m'n centen heen, en kon ik er geen meer mee nemen:mad: Dus nu zoek ik een manier om de nieuwste generatie 80 of 120GB op een of andere manier naar Nederland te halen.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Sorrie was er een dagje niet! :+ Maargoed daar gaan we dan...

    - De batterij/accu gaat redelijk lang mee 3/4 uur voor movies, en rond de 7/8 uur muziek. Het ligt er net aan welke versie je hebt, als je de 4gb hebt gaat ie iets langer mee omdat het scherm veel kleiner is.

    - De Zune komt aankomende lente 2009 in de winkels te liggen, dit word dan de 3rd gen. De 1st en 2nd gen komen hier niet uit!

    - De first gen is even dik als een Ipod classic hij kwam een jaartje later uit maar de beeldkwaliteit is vele malen beter dan die van de Ipod, de 2nd gen is even dik als een Iphone/Touch.

    - Geen internet, het is een mediaplayer maar geen Apple App. *thank god* Geen toeters en bellen, wel grappige functies zoals het wireless muziek met elkaar uitwisselen (waar je op dit moment nog niet veel aan hebt in NL aangezien haast niemand een Zune heeft) etc. Een navigatie ala Google maps vind je ook niet op de Zune, nogmaals Zune richt zich op video/muziek/games niet op toeters en bellen die daar niks mee te maken hebben.

    - Bestellen kan via amazon/eBay/marktplaats (maar ik raad aan om gewoon te wachten tot de 3rd gen hier in de winkel ligt. Ook omdat als er iets mee gebeurd je geen garantie hebt. Ik heb zelf de 30gb/80gb en de 30gb is al 3 jaar oud en werkt nog perfect, geen krasje op het scherm. De prijs van de 3rd gen zal zo rond de 180/200 euro zijn.
     
  14. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen enkele reden om over te stappen dus? Gebruik mijn ipod touch best wel als pda namelijk
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar 8 uurtjes?? Dan kan ik op m'n telefoon volgens mij nog langer muziek luisteren... Meen ook ergens op de site te hebben gelezen dat het ongeveer 30 uur was oid?


    En je kan m in ieder geval niet laten shippen vanuit de VS via bijv. amazon, dat hebben ze geblokkeerd... En ik hou zelf niet echt van die louche marktplaatsdealertjes. Wachten is ook niet echt een optie, want ik wil het apparaat graag mee op wereldreis en ik vertrek in januari/februari8)
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    30 uur lijkt me sterk, maar ik heb het dan ook over non-stop gebruik he. :) Dus die uren achter elkaar gebruik, en vergeet niet dat het beeldscherm op je telefoon wel een stukje kleiner is als die van de Zune.

    @xbox360_rules
    Voor jou misschien niet, maar ik heb de Ipod classic gehad en vind de Zune toch echt nog steeds een veel fijner apparaat. Voor die andere dingen wat jij wil heb je geen Zune voor nodig, daar zijn de PDA's voor uitgevonden. Zune is een mediaplayer geen PDA.
     
  17. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    30 uur staat wel op de officiele Zune site, voor de 120 GB is dat. En voor 80GB was het iets van 25 uur.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mijn Zune's zijn allebei 2de hands, dus misschien zijn ze wel verkeerd opgeladen toen d'r tijd. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij zolang meegaat, en of die uren ook echt nonstop benut worden.

    Edit:

    Was te verwachten!
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2008
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Even een update aan deze topic...

    De vergelijking Zune met de Ipod, dit moet een hoop onduidelijkheden uit de weg te nemen. :)

    [​IMG]

    Ook kan ik melden dat op de aankomende CES meer te zien zal zijn van de Zune die wij hier in de EU gaan krijgen, en misschien nog een nieuwe firmware update die eraan komt. De CES word gehouden van 8 tot 11 januari, dan horen we meer!
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Excess-Denied, leuk dat je dit topic bijhoudt. Weet ik tenminste wanneer ik moet updaten enzo :9
     

Deel Deze Pagina