Ik moet even wat kwijt: Is het niet zo dat Microsoft te veel hoopt op een succes van 'Xbox live'? Ik vind namelijk dat er te weinig gebeurd en als er wat gebeurd is het niet echt positief 'games die uitgesteld worden', 'bijna geen reclame meer','in winkels zie ik de schappen nou ook weer niet al te vol liggen'... 1 ding is wel zeker Microsoft zal niet opgeven maar ik vind het gewoon te lang duren voor er echte top games uit komen... Ik heb daarom van de week ook maar weer een pc game gekocht: MAFIA! top game! Dus ik hoop dat er toch snel wat games komen en niet steeds uitgesteld worden of gecanceld. (Dit is alleen positieve kritiek hoor)
Nederland is jammergenoeg geen prioriteit voor Microsoft. In Canada, waar ik een tijd verbleef rond de US Xbox launch, werden we bijna letterlijk met de reclame doodgegooit. We zitten nou eenmaal beetje in een vergeethoekje, in Amerika is het heel anders, veel reclame, mede daardoor goede verkopen, etc. Hier is het allemaal op een lagwer pitje, en rustiger aan, inderdaad jammer, maarja, wat doe je eraan? Wij bij XBW doen ons best al het nieuws te brengen en de machine te promoten, maarja niet iedere Nederlander komt op onze site!
ja staat een toipic over een soapbox trouwens daar kun je je gal ook spuien hierover. Mijn mening staat daar ook.. er moet gewoon meer gebeuren
Jah is idd jammer.. Maar ik ga er wel vanuit dat MS een beetje reclame gaat maken als Xbox live eraan komt. En hopelijk ook met die nieuwe topgames, want van een game zoals Deathrow moet er wel reclame gaan komen.. Die reclame is vet heftig..
maar daar verkoopt de xbox niet goed. de ps2 wordt daar nog steeds veel beter verkocht. de amerikanen kopen natuurlijk het liefst een amerikaans product, maar de canadezen hebben dat dus niet.
PS2 is niet meer in te halen maar Xbox doet het wel beter als/dan (vergeet steeds wat het juiste woord is ) de Cube
Wereldwijd staan de cube en de xbox zo ongeveer gelijk qua verkopen. In de VS heeft xbox de nummer 2 en in europa en japan is dat de cube.
Ja Cber Punk, deatrow is idd te bruutjes. Maar ja, las net gamequest en daar geven ze Deatrow 2 vd 5 sterren.
Deathrow gaat idd aan alle kanten rulen, check al die vette screenshots en filmpjes van de afgelopen paar maanden, zo'n spel ga je toch geen 2/5 geven. die gasten van GQ kunnen gewoon niet beseffen dat de xbox de komende tijd met allemaal meester spellen gaat komen en de (pauper) cube niet. ik kan het gewoon niet hebben als ze beweren dat de cube krachtiger en grafisch beter is dat de xbox want dat is lulkoek. gelukkig heb ik deathrow al in de bestelling staan dus ik heb hem iig meteen als hij uit komt
je hebt wel h-gelijk, maar toen ik gistere voor mijn tv hing zag ik plotseling een X in een groene bol ( met het geluid erbij dat je hoort als je je xbox aanzet het was zowaar reclame op tv eronder stond ook www.xbox.com en op n andere zender kan je in n programma elke week n xbox winne, ja ik denk dat het dan toch nog goed komt met die reclame hoor dit was wel op belgische zenders