1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ga dan eerst die captain's killen
    Dan heb je die warchief aleen.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja maar die Captains lopen ook in die stronghold rond, dus als ik er achter eentje aan ga staat de tweede er zo bij, en weer die hele rits Uruk ook.
    Maar ja, zal gewoon nog een paar pogingen moeten wagen.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kijk eens naar zijn weaknesses. Als je die uitbuit rennen ze weg en kun je ze vaak alleen pakken. Bijvoorbeeld fear of flies, dan zo'n nest in de buurt omlaag schieten, dan rent ie weg ...
    En natuurlijk voor het gevecht eerst 1 voor 1 zijn bodyguards neerleggen.

    ik had ook moeite met 1 warchief + bodyguard, dat ik hem maar niet alleen of met beperkte mannetjes kreeg. Die flies zorgen er ook voor dat normale uruks ff weggaan, dus dan is het rustiger. Desnoods tussentijds ff wegrennen, healen en weer reug komen. Net zolang totdat hij dood is ...
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kan er niet tegen als een captain komt storen tijdens een quests. Ik kan er nog minder tegen als ik een captain bijna dood heb, en er vervolgens een dikke groep om mij heen staat, waardoor ik die captain moet laten gaan. Ik kan er nog minder tegen dat ik zo snel dood ga in die dikke groepen. Ik haat dat als ik gewoon op een normale manier mijn quests af wil maken. Op moment nog niet veel ontspanning. Ik wil namelijk eerst de side quests doen, voor ik verder ga met de main, en daar kom ik nu net niet doorheen is mijn probleem. Dat timen lukt me gewoon nog niet goed, je krijgt om de haverklap Y in beeld en dan moet je counteren. Je mist er geregeld wat, en daar komt bij dat willekeurige gevechten gewoon onnodig lang gaan duren. Pfff, moet er wel doorheen als fan van de lore, maar de gouden hint heb ik nog niet ontdekt. Ik probeer af en toe wel runes om te zetten, maar veel krijg je daar ook niet voor. Kutzooi atm! :'-(
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, met genoemde tips zou het toch wel moeten lukken. Ik heb ook eerst bijna alle sidequesst gedaan in het eerste gebied en toen pas de main missions. Je moet echter ook captains verslaan, want daar krijg je +power mee en die is nodig om tiers hoger met skills te unlocken. Probeer daarvoor te gaan.

    Ik vind de combat echt zeer vet in deze game, zeker als je wat meer skills krijgt. Enorm vet om al die orcs/uruks te killen :)
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Stuur naar alle hooggeplaatste warchiefs een death treat. Grote kans op een epic rune.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hij krijgt de captains nu al niet om. Dus laat staan Warchiefs met een death threat. Dan hebben ze ook nog eens een gang bij zich. Ik zou als ik hem was gewoon ff low level captains gaan hunten om zo zijn power level om hoog te krijgen om wat van die essentiele skills te unlocken. Daarmee wordt het gewoon een stuk beter te doen. Overigens in dat filmpje over het nemesis system wordt ook door de devs gezegd dat wegrennen echt geen schande is, zelfs verstandig als je in het begin overwhelmed raakt door te veel orcs ...
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oh, ik dacht dat Yellow op zoek was naar een extra uitdaging. ;)
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Low level captains, maar die zitten in principe toch door het hele eerste grijze gebied? Heb er vandaag wel een paar afgemaakt, en bovendien ook al een epic rune. Of is er een bepaalde plek waar ze echt veel zijn die low level captains? Als je me dat nog kunt vertellen, dan heb ik voorlopig weer genoeg te doen.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die zitten overal. Gewoon kijken welke je geschikt lijkt, fast travellen naar dichtbijzijnde tower en dan op weg naar de captain. Met name die vulnerable zijn voor stealth attacks zijn easy. High ground zoeken en als je dan boven de captain zit, attack van boven, instakill! Pak de rune, wegrennen, klaar ;) kun je zovaak herhalen als je wil :)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt, dan zal ik zelf ook even kijken hoe ik kan zien of ze low level zijn.
    Heb al aardig wat captains vrijgespeeld, maar meeste zijn niet low level.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als ze vulnerable zijn voor stealth kills maakt het level niks uit. Dan is een stealth kill altijd instakill!
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ok, maar dan nog moet ik even bekijken of ze echt low level zijn. Zoals ik al eerder aangaf zijn de meeste captains die ik tegenkwam mede door mij al gepromoveerd. En dan is het steeds wat minder fijn vechten tegen ze zoals je weet.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ook uitgespeeld, 100%. Kan nog wat piemelen mat captains en warchiefs voor trophies, maar dat boeit eigenlijk niet zo. Jammer, heb er echt van genoten, zeker tegen het eind. Dan heb je zoveel mogelijkheden om met die orcs te doen wat je wil, heerlijk.

    Minpuntjes zijn er wel, te kleine map(s), te weinig variatie in de omgevingen en gebouwen, iets meer loot was leuk geweest, bijvoorbeeld dat het verzamelen van die legends halverwege en op het eind je dagger/bow/sword een extra perk geven ofzo, mss wat loot in de vorm van trophies, bijvoorbeeld helm met kop van een warchief, of een belt met een scalp, etc ...

    Op het eind kreeg ik regelmatig te horen, als ik midden in een groep orcs sprong, "It's him, he choppes our heads off!" :D em dan rennen ze weg :)

    Twijfel of ik hem hou of wegdoe. Geen idee wat voor DLC er voor komt. Wat extra missions loop ik niet zo warm voor, maar een stuk extra content, nieuw gebiedje ofzo zou wel tof zijn. Twijfel, twijfel ...
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar alles bij elkaar zeker de moeite waar geweest? Ik twijfel nog een beetje over deze game....
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond het echt een geweldige game. Combat en stealth zijn erg satisfying. Nemesis system is echt grootste verbetering in games sinds lange tijd. Verhaal is adequaat om de game aan op te hangen, maar niet epic Lord of the Rings niveau. Orcs zien er echt super bruut uit, zeker in de close ups. Game speelt gewoon erg lekker weg en in the end is dat wat ik verwacht van een game. Had gedacht en gehoopt dat hij wat langer zou zijn, dus dat zegt ook wel genoeg denk ik :)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Fantastische game. Over Morder moet je niet twijfelen.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En Yellow kan nog steeds niet counteren. Het voelt voor mij als een vechtspel af en toe. Daar komt nog bij dat ik een hekel heb aan weglopen, zelfs nu een dev heeft gezegd dat dat geen schande is. Ik kan daar niet goed tegen, hoofdreden dat ik veel doodga. En gevechten zijn kut als er steeds een tweede of een derde captain bij komt en een extra group Uruk's. Stealth ben ik nooit goed in geweest, al gaan die kills vanaf bovenop wel aardig. En dan als je net een mooie counter hebt gemaakt, en je staat weer op, dan word je vaak direct weer neergeslagen. En misschien zou ik wel meer stealth moeten doen, maar vind dat met die open stukken en grote groepen gewoon ontzettend lastig. Ik hou de game voorlopig wel even, maar op moment frustreert de manier van spelen mij gewoon. :'-(
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jammer dat je er niet in komt/hem te moeilijk vindt. Stealth is echt ergb goed bij deze game. Helemaal met brutalize. Als je een groepje besluipt en dan een slachtoffer killt met de optie brutalize (heb je wel die epic rune nodig dacht ik), dan rent de rest weg in blinde paniek :9. Verder heb je dan gelijk je killstreak op 5 staan en dat, icm de skill dat je bij 5 al specials kunt doen, betekent dat je dan gelijk executions kunt doen, of een fire arrow. Combat systeem in deze game is echt zo lekker en goed uitgewerkt, echt _O__O__O_
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het is niet zozeer te moeilijk hoor, want ik heb wel eens een lekkere kill. Gisteren tijdens het proberen namelijk moeten vluchten, ben half de muur op, staat er zo'n Warg achtig beest recht onder te happen naar Uruk's. Ik spring op het beest, tem hem, dood een akelige captain die me al aardig lang lastig viel, en nog een zooi andere Uruk's. Dat was wel tof en redelijk te doen. Het is meer de soort van controls die me gewoon aan een vechtspel doen denken, en ook de reden waarom die Batman games mij nooit trokken. Ook gaat het klimmen niet zo vlot als ik in AC, maar dat is te verwaarlozen. Brutalize heb ik al wel, enige epic rune die ik heb, maar zoals je zelf al aangaf, kan ik er moeilijk inkomen.
     

Deel Deze Pagina