1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik hou zelf helemaal niet van die super combo games, ben daar ook niet goed in, Maar net als bij de batman games zijn er genoeg andere methoden en hulpmiddelen om het prima te doen te maken, ook voor mensen die geen 20 jaar ervaring met streetfighter/mortal combat/random button masher hebben. De eerste uren zijn het moeilijkst en moet je vooral slim spelen, daarna wordt je steeds meer badass. Dat is een deze game ook erg goed gedaan vind ik. Nu met alles skills etc loop ik een stronghold binnen en ga gewoon midden tussen 40 man staan en slacht alles en iedereen af. Helemaal met 30s onbeperkt executions achter elkaar door (20s door een skill en 10s door een epic rune).

    Ik vind de combat zo goed en na net ff naar de trophies te hebben gekeken ga ik toch nog wat spelen voor een paar trophies. Niet om de trophies, maar omdat het een mooi excuus is nog ff de badass uit te hangen ;)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, maar voor mij is het dus echt ploegen nog. Echt de meest handige tips/guides ben ik nog niet tegen gekomen helaas. Tips van jullie zullen vast werken, maar voor mij nog niet, misschien dat daarom een extreem simpele en goede guide wel handig is. Wat was die site ook alweer met al die guides???
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689




    Gebruik anders die throwing knive/wraith stun tactiek uit het tweede filmpje. Zoek op YT op Mordor Tips en leef je uit.
    Ben bang dat alle tips nu hier wel langs zijn gekomen. Hang on in there, zou ik zeggen!

    EDIT
    Wiki guide
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice, bedankt. Het is alleen jammer dat je geen skills kan resetten, want ik heb volgens mij een paar verkeerde gekozen.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Geen probleem. Je kunt genoeg xp verdienen om ze allemaal te unlocken ...
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik denk dat het dan een beetje World of Tanks achtig grinden word, of zoals in World of Warcraft. Slopend veel tijd gaat dat kosten, maar als fan van LOTR ben je dit eigenlijks wel verplicht. :whistle:
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Game heeft nu photo mode lees ik net?
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, was een kleine patch. Had wel direct problemen door de patch, game draaide ineens rete traag. Keer afluiten en opstarten loste het gelukkig op.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    77% en 20 uur op de klok. Geweldige game die nog steeds meer aandacht verdient. Scripting in dit spel is heerlijk. Zo kwam mijn karakter zojuist tijdens een missie een rennend groepje slaven tegen, achterna gezeten door een achttal orks. Hij stormt op de groep orks, maar voordat we goed en wel in gevecht zijn mengt zich ineens een meute ghuls (een soort aaseters) in het gevecht. Blijkbaar renden die weer achter die orks aan. Ik denk "gezellig" en ga verder met hakken, linksom naar een ghul, rechtsom naar een ork. Veel verder kom ik niet, want na twee slagen wordt mijn karakter bijna omver gekegeld door een caragor, alweer een ander type (roofdier) monster, die zich samen met zijn mate *ook* nog even in de strijd mengt. Het was één groot vreet festijn. Ik heb deze maaltijd maar overgeslagen en ben verder met mijn missie gegaan. :D
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hehe :) Wat ook altijd leuk blijft is zo'n caragor te mounten en dan midden in een groepje orcs rennen, afstappen en op een muurtje klimmen, toekijkend hoe de caragor paniek en destruction onder de orcs zaait. Voor een nog beter effect hetzelfde maar dan met een graug :)
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wow! Wat een heerlijke game zeg :)
    Moest er in het begin echt inkomen, maar nadat ik wat skills had vergaard ging het veel beter.
    Alleen vraag ik me wel een ding af; is het mogelijk om een stronghold volledig te clearen?
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, volgens mij kan dat niet. Komen steeds weer enemies ...
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    VET!

    Jammer dat ik hem al uit heb :mad:
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Met het verzoek niet te veel te spoilen, heb ik een vraag aan mensen die hem hebben uitgespeeld:
    Kun je nog 'doorspelen' nadat je de game 100% hebt uitgespeeld?
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja
     
    Yellow 13 en B Tender vinden dit leuk.
  17. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Even ingelogd om het volgende kwijt te kunnen :

    Toffe game die zeker tegen het eind leuker wordt! (dankzij alle shit die je unlocked mbt combat systeem)

    Ik houd zelf helemaal niet van hack and slash achtige games, dus dat ik deze game tof vond zegt wel iets over de game (en eindelijk, verfrissing in een game met dat nemesis systeem!)
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Helemaal mee eens. Hij is alleen te kort :)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    96%! Het is bijna voorbij... =(

    Alhoewel sommige zaken leuk blijven ook in onze herinnering *juist* omdat ze eindig zijn.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    100%. Erg stoere game. Einde was een beetje "meh". Een goede setup voor ongetwijfeld een deel 2, wat ik in dit geval helemaal niet erg vind. Maar wie moet die Talion dan nog mollen?
     

Deel Deze Pagina