1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, vooral dat quick-time gedoe. En dan ook nog met die kleine circeltjes. En ik wil me op de PS4 nog wel eens vergissen tussen vierkantje en rondje. Gelukkig zat er een checkpoint voor
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Game binnen! Ben echt heel erg benieuwd als lotr fan.

    Editie: eerste het beste gevecht kom ik tegen allemaal captains 8) dafuq. 1 kon alleen gecounterd worden, 1 kon niet gecounterd worden en 1 rende weg om met zijn boogje schieten. Dood en gelijk allemaal level up :mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2014
    Servantes vindt dit leuk.
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Morgen toch ook naar even halen dan :) Lees veel positieve verhalen over dit spel. User score op metacritic een 8.3, dat is best hoog :)
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Snap alleen niet wat ik moet doen :p ben maar even op jacht gegaan
     
  5. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Is dit een rpg eigenlijk? Ik hou wel van Assassins Creed en hoop dat hij daar wat van weg heeft?
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee geen RPG eigenlijk. Dacht ik ook eerst. Meer action hack n slash en stealth elementen
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    lol... Ik vat h'm ;) Hakken gaat lekker, alleen snap ik het ook nog niet precies. Beetje verwarrend in het begin, maar waarschijnlijk moet je er even inkomen.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik ben inmiddels wat verder in de game. In het begin wat overweldigend, maar daarna valt alles op zijn plaats. Echt een hele toffe game, hier ga ik nog wel even plezier van hebben. Ik vraag mij zelfs af AC Unity leuker dan dit gaat worden...
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoef geen AC met deze game. Binnenkort maar verder mee :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik ga er vanavond ook (eindelijk) mee aan de slag, ligt hier al een paar dagen nog in de verpakking :+.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Toffe game, maar ik blijf een beetje een doel missen. Vind het nemesis systeem leuk, maar irritant dat iedereen tegen mij praat.

    Vandaag wel een heerlijke actie :+ ik ging een gebied in om naar een missie te komen. Kwam ik echt een shitload aan captains en hoger tegen. Dapper wilde ik het proberen, maar besloot toch maar weg te rennen nadat ik 1 keer mijzelf gesaved had. Daarna kwam er opeens een trol die alles kapot sloeg 8) doei captains! gelijk 5 van die gasten uitgemoord door die trol :9
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Artistieke onthoofdingen in Shadow of Mordor

    Het is zondag, geen topdag voor nieuws, dus hierbij een aantal leuke, artistieke filmpjes van Middle-earth: Shadow of Mordor. Shadow of Mordor bevat een fotomodus waarin je van alles kunt vastleggen: mooie uitzichten... of foto's gevuld met bloed en vliegende orchoofden.





     
    Kevf vindt dit leuk.
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Omdat AC Unity tegen valt heb ik in plaats daarvan deze game maar gekocht (dat zal Ubisoft leren :mad:). Maar serieus, wat is dit spel fucking dope! Zo vet dat het gewoon een open wereld is. Graphics vind ik ook super (oké, mijn standaard ligt misschien niet heel hoog). Battles zijn echt tof om te doen. Eerste beste battle, na de proloog, meteen een stuk of 20 orcs achter me aan met weet ik hoe veel captains ertussen. Ik ha hier zooo veel plezier aan beleven (:
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Dit is gewoon één van de betere games van het moment :)
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vind het ook een heerlijke game. Speelt goed weg.
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Echt ja. Heb ongeveer 5 uurtjes gespeeld en ben nog niet een slecht punt tegengekomen. Vind het leuk dat je meteen een beetje in het diepe wordt gegooid en al meteen vette moves hebt. Vechten ziet er echt gelikt uit. Doet me een heel klein beetje denken aan die eerste LotR hack & slash games The Two Towers en The Return of the King van EA :)
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het alleen jammer hoe makkelijk het gaat als je wat verder bent. Ik heb nu best wel veel moves en je sloopt dan echt alles. Dat is mijn grootste minpuntje. Had best een hard mode in mogen zitten, want het begin was lekker pittig.
     
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Eens, na verloop van tijd word je eigenlijk te sterk.

    Iemand al de Uruk 'Pain Lover' tegengekomen? Hij zegt niks maar lacht heel creepy :p.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel leuk om als baas zo'n stronghold binnen te lopen en alles en iederen neer te maaien en elke captain een welkome aanwinst is ;) De Gore is dan echt top!
     

Deel Deze Pagina