1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Heb deze maar gehaald omdat ik toch erg twijfelde of AC:Unity wel het geld waard zou zijn. Aan de reacties te zien zou dat helemaal goed moeten komen!
    Morgenavond Mordor maar eens onveilig maken.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Goede keuze! In mijn ogen de beste AC sinds AC2. Dan ook nog lotr style. Dat is gewoon kassa mocht je lotr tof vinden.
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  3. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Begin er ook in te komen. Leuke game (heb ook unity liggen maar dat blijft was nog even zo). In het begin veel dood gegaan. Nu 8 procent na 6 uur spelen eigenlijk al vrij sterk. Wat in wel wat minder vind aan het nemenissysteem is dat het echt niet uitmaakt of je een captain doodt... Je krijgt meteen een andere (en de upgradevoordelen zijn ook te krijgen via opdrachten).

    Domme vraag, maar hoe gebruik je je dagger?
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dagger gebruik je volgens mij automatisch als je sneakt ((RT)).

    Ik ben nu net als jij een paar uurtjes bezig met de game. Vind het echt een leuk spel. Enige wat ik beetje jammer vind is dat de omgeving gewoon een beetje te veel van hetzelfde is tot nu toe. Had misschien ook niet meer kunnen verwachten, want het is alleen Mordor waar je komt en niet andere plekken van Middle Earth, maar vind het soms iets te veel grauw en verlaten aandoen. Voor de rest, topspel :D
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    In ieder geval wel weer gratis DLC voor dit spel. Netjes hoor. Blijkt dus dat niet iedere uitgever zijn spelers een paar euro's afhandig wil maken voor wat extra content.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Kan je nu de hele game spelen als Lithariel of zijn het gewoon een paar missies die je met haar kunt spelen?

    Overigens wel opmerkelijk tegenwoordig, gratis DLC :eek:
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Is gewoon een skin, kun je volgens mij de hele game gebruiken ...
     
  8. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Zit momenteel heel erg te twijfelen om deze game te halen als ik GTA heb uitgespeeld. Was in het begin een beetje sceptisch maar schijnt een heel goede game te zijn op basis van reviews. Lijkt me dus absoluut een Go op basis daarvan. Wat denken jullie?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zeg: Doen! Met een beetje geduld op Marktplaats heb je hem voor een leuk prijsje en één van de weinige grote titels dit jaar die ook echt vernieuwd in een paar aspecten.
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja zeker doen! Zag hem hier op de XBW bazar ook al een paar keer voorbij gekomen voor een leuke prijs.
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm pas (via xbw bazar) en speelt lekker weg. Zeker als je, zoals ik, de recente Batman games leuk vind. De combat is bijna 1 op 1 daaruit overgenomen. Verhaal kan ik nog niet veel over zeggen, maar dat vind ik zelf ook niet zo belangrijk in zo'n spel.
     
  12. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Kan je na je maingame nog gaan voor alle achievements, of moet je dan opnieuw het game beginnen?

    Een nadeel is wel dat ik niet elke keer door heb wat precies de hoofdmissie is... maar dat kan ook persoonlijk zijn.
     
  13. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    De gouden icoontjes op je map zijn de hoofdmissies. En volgens mij kun je wel gewoon nog spelen nadat je het hebt uitgespeeld.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Na de main story kun je nog verder spelen ...
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ging al dood bij mijn eerste gevecht net, volgens mij is het best een moeilijk spel. Ik ben net begonnen op de PC, maar ik heb geen skills.
     
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Had ik ook, ging heel snel al dood. Je wordt ook best wel meteen in het diepe gegooid, wat ik wel erg tof vond.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, en overal lopen orcs. Dus even rustig de wereld verkennen is ook geen optie. Tenminste als je niet steeds wilt vechten.
     
  18. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Solved
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2014
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Voor diegene die aan het twijfelen waarin hierboven om hem al dan niet op te pikken, hij is momenteel als black friday deal voor $29.99 ipv $59.99.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  20. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ook maar eens begonnen aan deze game :)
     

Deel Deze Pagina