1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    De mordor tracks van de LOTR trilogie lijken mij uitstekend voor dit spel, maar geen Howard Shore :mad:
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    lol wut :+? Ik ga geen 60+ neerleggen voor een spel.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop er toch wat langer over te doen!
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Als je maar niet waagt die game ooit te verkopen, dat is pas Ketterij.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Was ik ook niet van plan. Komt verhalende DLC voor :)
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Totaal niet op mijn radar, maar damn dit ziet er fucking interessant uit! Buy!





     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die IGN review is goed! Damn, wat een game. Die gore is ook echt bruut!
     
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Kan niet wachten om te spelen daarom in dubio. Of aanstaande dinsdag al kopen in de Amerikaanse PS Store, en alle DLC daar kopen, of drie dagen wachten en de SE in ontvangst nemen. Weet namelijk niet of die DLC zo interessant is die je erbij krijgt.
     
  9. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Gisteren was één of andere Fransoos de game aan het streamen op XBO en ik kon hem vragen over de performance.

    Hij zei 900p/30fps maar dat kan toch bijna niet? Dat zou echt te triest voor woorden zijn.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben bang van wel. Game is een echte powerhouse en een grafisch memory monster. PC specs zijn ook bekend gemaakt en die zijn niet misselijk. Voor Ultra heb je minimaal 6GB Vram nodig !!!
    Voor high 3+ GB! Dus dat de One wat moeite heeft met deze game geloof ik maar al te graag!
     
  11. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Een lagere resolutie en de helft van de PS4's framerate is wel echt een joke. Ongeacht hoe zwaar de game eventueel op pc mag zijn, vind het best wel een deceptie van Monolith als dit waar blijkt te zijn. Continu volgehouden dat XBO en PS4 gelijk zouden zijn en dan dadelijk 900p/30fps vs 1080p/60fps, dat is praktisch last vs next gen.

    Die 6gb VRAM is trouwens voor de 'super deluxe ultra' textures die nog gereleased moeten worden.
     
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ziet er echt heel tof uit en wat een vette graphics ook! Kende de game niet zo goed maar ga hem denk ik wel halen
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een grafische powerhouse? Echt? Dat zie ik er echt niet aan af. Hoe tof ik de orcs eruit vind zien en de wapperende cape van de protagonist....de omgevingen vind ik nou echt niet OMFG mooi, je blijft duidelijk zien dat het een cross-gen titel betreft. In wat voor opzicht is de game zo'n grafische powrhouse?

    Heeft Monolith dit echt gezegd? Ik kan me dat namelijk niet echt heugen. Helaas zullen Xbox eigenaren het moeten accepteren dat er nog altijd mulitplatform games zullen zijn en komen die 900p zijn. Maar wederom ga ik dan Ryse en Metro opnoemen. Ryse is prachtig,als ik niet beter wist zou ik denken dat het 1080 is en bij Metro zie je het gewoon eigenlijk ook niet. Het lijkt er wel op dat steeds meer ontwikkelaars het voor elkaar krijgt...Bungie met Destiny en Creative Assembly met Alien Isolation.

    Trouwens hoe kan iemand zonder bevestiging weten dat een game een bepaalde resolutie is? Tenzij hij de equipment van een Digital Foundry heeft. En.....die kans is erg klein. En is het bevestigd dat het 60fps op PS4 is dan?

    Lijkt er juist op dat Monolith er niets over heeft gezegd trouwens:

    http://www.onlysp.com/middle-earth-shadow-mordor-run-1080p-ps4-presumably-lower-xbox-one/

    http://www.gamepur.com/news/15299-m...fps-ps4-dont-ask-about-xbox-one-says-dev.html
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2014
  14. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb alle streams bekeken die er praktisch zijn. Destijds heeft TwinGalaxiesLive een 2 uur durende stream met ze gedaan.

    ''What about the performance? And is it the same on Xbox One?''
    - ''We are definitely targeting 1080p and trying to hit 60 fps (on ps4)''
    ''And is it the same for Xbox?''
    - ''Yeah''

    Hun targets wel gehaald voor de PS4 blijkbaar. Kijk, ik denk dat iedereen kon leven met 60 fps en 900p, maar je gaat me niet vertellen dat 900p en 30fps acceptabel is.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Monolith’s Studio Head, Kevin Stephens, in an interview with TwinGalaxies talked about the technical aspects of Shadow of Mordor for a bit, revealing that the game is currently running at 1080p on PS4. However, the game has not hit that fabled 60fps mark yet, but the developers say they’re doing everything to get it to that point.

    When pressed for comment on the Xbox One version of the game and its technical aspects, Stephen did not respond.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga gelijk voor de season passs.

    En de PC specs

    Code:
    The minimum specs are:
    
    OS: 64-bit: Vista, Win 7, Win 8
    Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
    Memory: 4 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 | AMD Radeon HD 6950
    DirectX: Version 11
    Network: Broadband Internet connection
    Hard Drive: 25 GB available space
    
    
    And the recommended specs are:
    
    OS: 64-bit: Win 7, Win 8
    Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 | AMD Radeon HD 7970
    DirectX: Version 11
    Network: Broadband Internet connection
    Hard Drive: 40 GB available space

    En Post over benodigde video ram ...
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad man. Dat zou een schrikbarend verschil zijn en wellicht de ergste tot nu toe dan. Raar dat ze gewoon ja zeggen op die vraag en in latere interviews er niets over zeggen. We gaan er wel achter komen volgende week. Ik denk eerlijk gezegd alleen wel dat dat 60fps unlocked is en dus heen en weer kan schommelen....60fps constant zou ideaal zijn.

    Tot nu toe heeft zo'n beetje elke developer op tijd laten weten wat de resolutie en fps waren van games, dik voor release nog. Die geheimzinnigheid over X1 is irritant.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ziet er tof uit!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice:

     

Deel Deze Pagina