1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hebbe hebbe hebbe hebbe :)

    Ik kijk uit naar alle nemesis verhalen hier !
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik ben ook vooral benieuwd naar het verhaal, want in die IGN review meende ik bij verdict te lezen dat het niet zo geweldig was. Van alles wat ik nu zie lijkt het me juist wel een verfilming waard. En het nemesis systeem kijk ik ook erg naar uit.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha rustig Gakkie.
    Ga je echt voor alle 3 de rpgs?
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gakkie gaat een soort van winterslaap houden met al die rpgs volgens mij :p
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dan kan je hem net zo goed gelijk begraven. :p
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga voor Mordor,LotF,DA:I, ff sidesteppen naar Unity en FC4 en dan vol overgave in TW3 :) En dan moet er ergens ook nog Styx, GTA V, Phantom Pain en Bloodborn tussendoor :)
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoezo ?? Je kunt de game toch ook zonder season pass kopen en spelen ?
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Unlocked 60FPS voor ps4 dus.. Drops komen blijkbaar alleen voor als je een vijand ondervraagd.. X1 nog steeds geen info.. Of ik zoek niet goed :p
     
  11. Fantastic

    Fantastic Guest

    Ik snap niet dat mensen zich druk maken om FPS en hoeveel p de game nu in werkelijkheid is. Maar dat kan aan mij liggen. :lol:
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Maak mij er druk om maar het is imo wel 'de kers op de taart'. Ben een echte console gamer dus de 60FPS in grote(re) titels is voor mij vrij nieuw.. En na Metro: Redux, TLOU:R en ook Diablo 3 gespeeld te hebben had ik gewoon moeite met bv Destiny.

    Wel kan fluctueren vrij vervelend zijn btw.. Kijk maar naar Tomb Raider: DE.. Maar het schijnt alleen bij ondervragen te zijn heb ik gelezen
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je komt ook nog wel eens buiten? ;)

    Waarom niet? Het is toch onderdeel van de graphics?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wel het minst belangrijke onderdeel van de game, maar goed. Was vroeger ook wel een grafische junkie, maar heb dat wel afgeleerd. Gameplay, besturing zijn naar mijn mening veel belangrijker, net als de replay waarde. Two Worlds I ziet er grafisch niet uit, maar heb die game wel meer dan 30 uur gespeeld en was zijn geld meer dan waard. En dat is meteen het beste voorbeeld wat ik kan geven van een game, waar volgend de critici, van alles aan mankeert, maar die toch leuk is. 60 locked, unlocked, 30 locked, die shit zegt mij niets. We zijn verwend met grafisch pracht en praal, maar je moet je wel goed realiseren dat graphics enkel en alleen een promotiemiddel zijn om een game te verkopen. Neem Halo 4, belachelijk mooie graphics, maar de slechtste uit de hele serie, op de band tussen MC en Cortana na dan. Gewoon niet teveel bitchen op grafische dingen, dan speel je elke game een stuk fijner.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :emo: komt hier echt wel van pas
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb Dark Souls meer dan 300+ uur gespeels en qua graphics was de game niet echt een schooinheid (art design daarentegen)
    Dus graphics boeien mij niet zo.. Maar come on.. Het is toch altijd fijn om het best mogelijk te krijgen voor een redelijk bedrag (€400)
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Jawel! Eens per week om het vuilnis buiten te zetten :)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Pre Order geplaatst @ Game dumper. Wel de gewone One versie, ook al lijkt die SE wel cool, maar dat scheelt gewoon 14 euro. En de DLC lijkt me gewoon geen 14 euro waard. Steelbox is leuk, maar ook daar wil ik niet teveel extra voor betalen. Op BG staat wel een comment bij de SE die verwijst naar een link waar je de SE kan krijgen voor 50 euro maximaal.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Constante framedrops kunnen anders de gameplay goed verpesten dus imo is een solide framerate erg belangrijk
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Haal hem dinsdag lekker in de USA store. Ook cheap en dinsdag al spelen
     

Deel Deze Pagina