Deel vond ik verfrissend en verrassend leuk. Als deel twee dit minimaal gaat evenaren ben ik zeker weer vd partij.
Tering wat hard! Toch deel een nog maar eens verder spelen... Kwam er niet echt in maar had het ook tering druk at the time.
Deel 1 vond ik leuk, ondanks de typische onopvallende Ubisoft stijl gameplay. Zie het filmpje hierboven, maar ben niet zo onder de indruk. Veel van dezelfde gameplay en het komt grafisch maar magertjes over. Heb totaal geen "wow" gevoel.
Het ziet er ook erg 1.5 uit. Maar maakt niet uit, echt ziekveel tijd in deel 1 gestoken. Was voor mij echt een mega verrassing. Hoe meer hoe beter.
Ik stel voor dat we een soort Xbw Twitter kanaal speciaal voor Reck maken. Instant succes (bij Reck).
Jezus christus dit ziet er zo godswaanzinnig goed uit dat dit niet normaal meer is. Deel 1 heb ik helemaal aan gort gespeeld en als ik dit zie..ooh god puur GOUD. Dit is weer puur GOTY materiaal. Fucking H Y P E D.
Mechanics zien er idd interessant uit. Dat vond ik ook zo leuk aan deel 1. Er was duidelijk meer diepgang dan alleen maar een typische Ubisoft open wereld game, in een LotR jasje.
"Middle-earth: Shadow of War will now launch worldwide on Oct. 10, 2017**. Middle-earth: Shadow of War expands gameplay in every dimension, including the massive open world, the story, the RPG systems, and personal player stories of the Nemesis System. As with Middle-earth: Shadow of Mordor, Monolith is committed to delivering the highest quality experience. In order to do this, we have made the difficult decision to move our launch date to ensure that Middle-earth: Shadow of War will deliver on that promise. We understand that it might be disappointing to have to wait a little longer for the release and are sorry for the delay, but we are working hard to make an amazing game. We’re excited to show more at E3. - The Middle-earth: Shadow of War Team"