midnight club 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Warrior X, 19 jul 2003.

1. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    speelt er hier iemand midnight club 2 over live?

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik (zolang ik M2 nog heb).

3. Warrior X

Leuk Bevonden:
    2
    hoezo vind je em niet leuk?

4. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Jawel, maar het is mijn MC2 niet.

5. Warrior X

Leuk Bevonden:
    2
    oh oke ik vond hem wel het geld waard (54.99)

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de pc versie gespeeld maar vond hem zwaar bagger (mijn mening) besturing voelde niet echt aan. Erg donker allemaal.

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook pc versie, ging zwaar laggy online had ik het idee, en hij stuurde me toch snel :| Niet normaal... Heb wel niet de nieuwste pc hoor, maar toch;)

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Bij de Xbox versie stuurt ie juist goed (imo) en ik heb nog geen lag gehad. Dus je moet de Xbox versie eens spelen.

9. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    De xbox versie is echt super. Ik heb hem nu al 2 maand maar ben nog niet 1 server tegen gekomen waar lag was. Echt super. Het spel zelf is ook de leukste online racer van het moment ( dus beter dan MM3 )

10. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet hem nog binnen krijgen van die actie: ''meld een vriend aan en ontvang een Live game''. Maar ik heb hem nog steeds niet binnen. :mad:

11. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    Same here... :'-(

12. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Deze hele game is gewoon 1 grote glitch....

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is juist wat de game zo leuk maakt in cruise (bij andere modes is dat soms vervelend) in L.A. een wedstrijdje houden "wie kan er het tussen de 2 'palen' bij de jumping over de riool (of wat dat ook is)".

14. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Midnight club 2, eerst huren en dan kopen? Of meteen kopen?

Yo,

Zoals jullie zien ben ik weer 'ns op zoek naar een online race spel. Midtown Madness 3 blijft leuk, maar ik wil ook wel eens wat variatie in mijn xboxlive games collectie! Mijn oog viel namelijk op MC2, maar veel mensen beschouwen dit spel als 'k*t, lelijk, saai etc etc' , maar is dit werkelijk zo? of is het een prachtspel, met een briljante gameplay? Moet ik het spel eerst huren, of gelijk kopen?

Mvg,

Francis

PS: Ik heb al verscheidenen reviews gelezen, maar daaruit heb ik nog niet mijn conclusie kunnen trekken...

15. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Nou ik zal zeggen kijk ff in het nieuwste xbox magazine. Daar zal je zien dat MC2 een HOGER cijfer heeft dan MM3. Ik heb MC2 zelf ook en hij is echt bruut. Geen gedoe van saai of slechte graphics ( allemaal onzin ). Gewoon KOPEN

16. hello

hello Guest

Rockstar staat erom bekend tegen tijdschtiften te zeggen dat ze niet een laag cijfer mogen geven anders zullen ze het wel merken in dit geval is dat denk ik ook zo. Ik heb allebei de spellen mms3 en mc2. het is gewoon een feit dat mms3 beter, leukere live opties, betere besturing, mooiere grapics heeft. en dan nog maar te zwijgen over het onhandige menu van mc2. koop mms 3 en als je een miskoop wil moet je mc2 dat spel heeft alle potentie om een miskoop te worden.

17. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    die reviews uit die bladen verschillen iedere keer enorm wat MC2 betreft!!
    De een geeft een 5 de ander een 7 en xbox mag slaat alles met een 8+!!
    Op de ps2 had et et spel gehuurd en kvond et hooguit een 6je waard.
    misschien op de xbox beter??!!
    en ja hello dat zou zomaar kunnen (dat van rockstar) ,kunnen ze straks geen andere review games van hun meer krijgen.
    mm3 is ook niks bijzonders was lekker boring.
    MOTO GP2 is 100000000 maal vetter!!

18. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik twijfel voor de ilovelive actie tussen MC2, MotoGP2 en Starwars Clone Wars.... Maar ik kom er niet uit...

19. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    MC 2 is 3 keer niks.......Midtown Madness 3 is veel leuker....en veel meer speel optie`s........koop Mc 2.........tenzij je hardcore racer bent.....

20. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    WELKE besturing??? IMO is hier bijna geen sprake van besturing! Je auto heeft overdreven veel grip en het racen biedt bijna geen uitdaging. Het is gewoon irritant omdat er soms op de verkeerde plaatsen een auto staat waardoor je crasht.
    Ik heb mcII op pc gespeeld en vind hem wel veel cooler.
    Aan ieder die mc II heeft: zijn er ook levels die minder donker zijn? Ik heb precies enkel nog maar in nacht gespeeld...
    (graphics van mm3 zijn wel goed en het is wel nog een fun spel maar daar blijft het bij)

Deel Deze Pagina