Midnight Club 3: DUB Edition LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FeaR, 16 apr 2005.

1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag (nou ja officieel gisteren eigelijk) uitgekomen, ben meteen na 2 uurtjes spelen met mn gare Chevrolet 64 Impala op LIVE gegaan ...

Niet echt veel gedaan behalve gecruised ...

tis best wel irritant eigelijk, dat je een game joint .. maar als ze bezig zijn, dat je niet spawnt .. maar moet wachten tot de host de game restart :mad:

maar goed... laten we met zn alle hier eens afspreken op LIVE ofzo _0/ dan lekker cruisen en je wagen showen

geweldig spel trouwens

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game net gekocht en zal er vanmiddag/vanavond aan beginnen! Zal ik ook mijn Xbox weer eens op Live gooien!

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Iemand nog zin om ff te cruisen?

4. Nitramuse

Nitramuse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik wel. Alleen 1 probleem: hij gaat steeds vast lopen.... eerste spel die dit doet...mijn Xbox ziet zijn ondergang nabij...

5. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij liep ie wel vaker vast, Ninja Gaiden, Timesplitters 3, Pro Evo etc ...

6. Rupac

Rupac Back in the days....

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook druk bij midnight club 3 online?, k heb hem nog niet online gespeeld wil eerst singel player een beetje ver hebben

7. Blazin Starks

Blazin Starks R.I.P. Dirty

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook nog niet online gespeeld maar is ie een Midtown Madness 3 beater online ?

8. Nitramuse

Nitramuse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het vastlopen is een bug trouwens, als je een race eindigt met een custom soundtrack, loopt ie vast.

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vermeld dan meteen je Gamertag. ;)

Nu zeker nog niet, misschien later wel. Er zijn op Midtown Madness 3 o.a. veel tournaments gehouden waardoor die ook populairder is geworden. 'K hoop dat er ook veel tournaments in Midnight Club 3 worden gehouden. :cool:

10. Blazin Starks

Blazin Starks R.I.P. Dirty

Leuk Bevonden:
    0
    Bij MM3 waren die Capture The Gold en Stay Away gewoon qua gameplay super vet is dit ook bij MC3 Dub zo?

11. X-noize

X-noize Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    midnight club is zekers wel een vette game....naast forza motorsport en PGR2 speel ik dit ook wel graag.in feite is het een NFSU2 maar dan met een pimp additude..
    wel snelle gameplay...alleen die autocross vind ik niet zo...soms snap ik niet hoe ze die snelle rondetijden voor elkaar krijgen....
    iemand die Vanavond nog zin heeft een potje te spelen?

mijn gamertag staat hieronder....add mee

Deel Deze Pagina