Midnight Club: Los Angeles

Discussie in 'Algemeen' gestart door jasper15, 17 mei 2007.

  1. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]


    Informatie:
    De Xbox heeft een tweetal Midnight Club titels mogen ontvangen in zijn korte leven en op de Xbox 360 kunnen we vroeg in 2008 een vierde deel in de serie verwachten; Midnight Club: Los Angeles. Logischerwijs zal dit deel in de serie zich afspelen in en om Los Angeles, de stad van Hollywood en Beverly Hills.

    Midnight Club Los Angeles geeft de speler Aldus studio Rockstar San Diego wederom een verslavende dosis vrijheid, stijl en snelheid, die het spel onderscheiden van de competitie. Zo zal dit nieuwe deel de scheidingslijnen tussen off- en online racen dichter naar elkaar toebrengen en de balk hoger zetten dan ooit te voren. Natuurlijk zal er weer een flinke dosis straatracecultuur in de titel geïnjecteerd worden en betekent dit dat iedereen kan genieten van realistische termen en onderdelen. Natuurlijk is de spelwereld weer compleet open voor spelers om te verkennen en zijn er talloze races en uitdagingen om te completeren.

    Voorlopig is dit de schamele informatie die wij hebben van Rockstar’s Midnight Club: Los Angeles en zullen we moeten wachten op meer informatie. De vorige delen waren erg succesvol en van aardige kwaliteit. Net als Electronic Arts’ Need for Speed Underground serie speelde deze zich ’s nachts af en konden gamers talloze auto’s kopen, aanpassen en vervolgens met onrealistische snelheden en een arcade besturing in races tegen andere machines testen. Zonder meer zul je van Midnight Club: Los Angeles meer van dit goeds kunnen verwachten.

    Uitgever: Rockstar Games
    Ontwikkelaar: Rockstar Games San Diego
    Genre: Arcade Racer
    Release: Q1 2008
    Consoles: XBOX 360, PS3


    Screenshots
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    XBW Gamepage
    http://archief.xboxworld.nl/news/8989/rockstar-games-kondigt-midnight-club-los-angeles-aan/?

    Homepage
    http://www.rockstargames.com/midnightclubLA/

    Trailer
    1ste Trailer HD
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  2. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is volgens mij weet nog geen media van deze game, maar Rockstar doet er zeker goed aan om een Midnight Club naar de Xbox 360 en de PS3 te brengen. Ik hoop dat DUB ook weer een hele grote rol in het spel plaats neemt, want in Midnight Club 3 vond ik dat zeker vet. Ik verwacht ook weer erg veel van het tunen en dat ze nog dieper gaan. Het zou helemaal vet zijn als je de ICE van je auto kan doen net zoals bij NFSU2
    Het zou wel bruut zijn als je zo'n soort wagen kan maken. Een 1973 Chevy Caprice met een Rolls Royce Phantom voorkant en 30 inch TIS velgen:
    [​IMG]

    Maar het enige erg grote minpunt is, dat we nog erg lang moeten wachten.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t dit wordt echt een sublieme game...:thumbs: Dat voel ik gewoon aan. Ik hoefde eigenlijk ook geen NFS meer, EA games ben ik echt helemaal zat.:{ Een beetje pimpen is natuurlijk wel leuk, maar dit gaat zoveel beter dan Carbon worden.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De mignight serie was altijd gegarandeerd dikke fun! Met veel tune opties en gewoon lekker karren. Lijkt me een leuk spel te gaan worden!
     
  5. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    geweldig _O_ _O_ nu er nog Westcoast hipHop in douwen en scheuren maar en pimpen die auto :thumbs: _O_
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik een foto quote maar AAAAAAAAARRRRGGGGG wat afgrijselijk die 30 inch wielen!!!:mad:=( Echt afzichtelijk, cool een Caprice met Phantom voorkant maar dan wel met normale wielen!:'-(
     
  7. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is daar een ''CarLifeStyle'' in Amerika Donk, Box & Bubble. Die auto wordt ook wel de Phantom Donk genoemd. Het zou best kunnen dat die lifestyle in MNC:LA komt.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  8. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop trouwens dat heel LA na word gemaakt. Net zoals bij TDu Hawaii. Lekker grote Free-Roam, online dat je iedereen tegenkomt. Ik heb wel een voorgevoel dat LA helemaal nagemaakt wordt. De game heet Midnight Club: Los Angeles. Dus geen andere steden. Dus moet LA niet zo groot zijn als de één stad in MNC3. Dus moet LA in Midnight Club: LA gewoon lekker enorm groot zijn, zoiets bij Burnout Paradise om lekker te cruisen.
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is MNC3?
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Doe eens een gok? 8)

    Hint : het gaat over het spel in deze thread, maar dan deel III...
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh haha nu weet ik het maar het is toch MC3DE?









    (Midnight Club 3 Dub Edition);)
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, was na de laatste niet erg blij meer met de serie... mij teveel aandacht voor al dat pimp gedoe, en te weinig aandacht voor de gameplay.

    Zo vondt ik, en dat geldt voor alle delen in deze serie, de besturing minder dan matig... heel plastic-achtig, veel te licht, en die bikes waren ook niet lekker te hanteren.
    Vooral de snellere auto's en bikes hadden dit probleem, laat ze dat eerst maar eens oplossen/verbeteren.
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste was voor de oude Xbox. :) De nieuwe is voor de 360 en zal meesterlijk worden.
     
  14. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ach wat maakt het uit, MNC3 of MNCDE, de afkorting is allebei van hetzelfde spel.


    Dat pimp gedoe vond ik niet eens zo erg. Maar het spel wordt op de 2 van de next-gen consoles uitgebracht, dus met de gameplay zal het wel goed komen. Maar wat je al zei over de motors die niet lekker reden in MNC3, daar ben ik het wel met je eens, je kon heel gemakkelijk een wheelie maken, je reed zo snel al op je achterwiel. Maar misschien laten ze de motor's weg, maar dat lijkt me sterk. Als de besturing van de motor's in MNC:LA een beetje als de besturing in TDu werkt ben ik al blij, want nu kan ik aardig goed rijden met de motor's in TDu, maar dat heeft me wel een tijdje gekost om de besturing goed onder controle te hebben. Ik hoop dat RockStar snel aan komt zetten met een Trailer.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Wat heeft dat nou weer met goede gameplay te maken? :{
     
  16. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het slaat eigenlijk nergens op. Fout van mij |:-

    Maar ik denk dat er wel snel wat media te vinden zal zijn over MNC:LA. Bij MNC3 werd er een jaar van te voren ook van alles gedaan met de site van MNC3. Maar wie zien het wel.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de 360 gewoon veel beter speelt misschien?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een 360 of een PS3 heeft niet veel met de goede gameplay te maken hoor.
    Oké, ze kunnen veel meer aan dan bijvoorbeeld een Xbox of een PS2, maar een goede gameplay ligt nog altijd in de handen van de ontwikkelaar.
     
  19. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was een fout van mij wat ik had gezegt over de consoles en gameplay. Maar ik denk dat Rockstar San Diego wel geleerd heeft van de gamplay van MNC3, dus ze zullen de gameplay wel sterk verbeteren.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Denk ook dat de gameplay word verbeterd, maar dat is bijna altijd wel het geval na een opvolgend deel. :9

    Maar mijn antwoord doelde eigenlijk op Porsche-fan, die zei dat een goede gameplay heeft te maken met een console die veel beter speelt dan zijn voorganger (360-Xbox, PS3-PS2). :9
     

Deel Deze Pagina