Ja, ja, je ziet het goed. Xbox Live organiseert samen met KPN de Midtown Madness 3 Challenge. Eerste prijs een exclusieve Xbox scooter (en natuurlijk een hoop mooie andere prijzen. Wil je meer info en je opgeven om mee te doen ga dan naar www.mm3challenge.nl.
heb me al opgegeven en vandaag al geoefend. Best coole baan en vond dat ie me aardig goed lukte. Hoewel ik bij dit soort evenementen nooit als 1 van de beetere uit de bus kom.
Esprit all-the-way. Beste tijd vandaag was 3 minuut 12 nogwat...Roach Killer ofzoiets zal dit wel winnen, die reed nét niet onder de 3 minuten.
Ik ga me ook inschrijven, en oefenen, ik moet nu dus onder de 3 minuten komen hoor ik. Yeah! MM3 gaat me weer boeien! Hulde!
ik heb me ook opgegeven, maar kom nog niet onder de 3 min, ik blijf oefenen.. leve MAC town madness 3 !!!
God damn, de eerste keer dat ik reed, reed ik 4:01. Pff, dat wordt oefenen! Ook is het irritant dat je met verkeer rijd offline, kan je dat echt niet uitzetten ergens? Ik heb al online geprobeert maar je kan niet alleen racen.
I'm on it SIR! 1.7 Finalisten van de Midtown Madness 3 Challenge zijn verplicht om mee te werken aan promotie activiteiten van KPN en Xbox tijdens de finale. hmm hmm
Euhmz.. en wat krijg ik voor die promotieactiviteiten? Ik bedoel.. als ze reclamefilmpjes maken wil ik natuurlijk wel betaald worden
Heej voor dit tournament kan ik wel weer wat oefenen na de X03, klinkt leuk en doet mij verdacht veel denken aan het MotoGP toernooi! Dit wordt vet, count me in! En onthoudt: "there are two ways of doing things. The hard way and the cement truck way!"
Ik wil ook wel mee doen, maar tegen lui die onder of rond de 3 min rijden kan ik nog echt niet op. Dan moet ik de komende weken/maanden nog flink oefenen.
Ik doe ook mee, alleen me snelste tijd is iets van 3:06:24, wordt dus hard oefenen, want het record staat op 2:56:nog iets van Daniel als ik het goed heb.