Midtown Madness 3 HULP gevraagd(rammen van de tegenstander

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikrikrik, 23 mrt 2004.

1. rikrikrik

rikrikrik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vette game MM3! Maar ik loop nu echt vast Wie kan mij helpen.

Zowel bij de undercover missie van de Paris Police als bij de Washington stuntdriver kom ik niet verder.

In bijde levels moet ik 1 tegenstander, chasen en kapot beuken binnen circa 3 minuten. Dat lukt me na 100 keer proberen maar niet. ik kom een heel eind, laten we zeggen 2/3 van de auto van de tegenstander is kapot. Maar dat laatste stukje lukt me helemaal niet

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! tip / cheat / walkthrough .....!

Thanks alvast, Rik11

2. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    blijven proberen, een beuk tegen de zijkant levert het meeste schade op.

Nog een leuke tip probeer ze met een flinke duw aan de achterkant tegen een gebouw, boom of andere wagen te duwen met een beetje mazzel staan ze klem en kun je het klusje relaxt afmaken

3. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Het is al een tijdje geleden. Maar ik ging altijd voor m'n tegenstander rijden zodat deze tegen m'n achterkant aan beukte. Dit is veel effectiever dan dat jij tegen je tegenstander aanbeukt en dan weer moet gaan accelereren. Op mijn manier blijft diegene gewoon tegen je achterkant aan beuken.
    Succes ermee!

Welkom op het forum btw!

Laatst bewerkt: 23 mrt 2004
  4. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Leer die route uit je hoofd, als hij de bocht om wil gaat dat meestal met een grote boog: Ram hem dan zo hard mogelijk in de zijkant tegen de muur van het gebouw. Meestal is hij dan toch wel ff de kwijt kluts, en loopt hij veel schade op door de beuk, het verkeer, de lantaaren palen enz. Dan is het makkelijk af te maken.

5. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    tegen de muur beuken

Deel Deze Pagina