Midtown Madness 3 nu al te koop!!??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pablow, 27 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net lekker even op de site van dixons waar ik wel vaker even alles bekijk. Zit ik daar rustig te kijken bij games ik druk op de knop meer en tot mijn grote verbazing: Midtown Madness 3 !
    Oke het is nog niet te koop maar het lijkt wel of het niet lang meer duurt voordat ie uit komt. Dit kan natuurlijk niet maar ik vond het wel intressant ik denk jullie ook. Er was toch een mod die bij de dixons werkte ik weet het niet zkr maar uit het hoofd dacht ik dat het Fardo was weet jij meer (of iemand anders) ?? Hij bevat ook de functie Downloadable content das ook mooi en hij kost 59,95 dat weten we dan ook weer.

Link: Klik.....

Laatst bewerkt: 28 apr 2003
  2. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja hij valt ook nog niet te bestellen...gewoon wat te vroeg in de lijst gezet denk ik

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Onze XBW mod eend Double D werkt bij de Dixons, maar MM3 is nog niet eens in Amerika uit, laat staan in Nederland. Pas eind juni verschijnt hij in Europa.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hmmm, denk dat ze hier net iets te enthousiast in waren, en hem net een tikkeltje te vroeg op de site hebben gezet :eek:. Het moge duidelijk zijn dat MM3 pas in juni verschijnt, ook bij dixons.

Nouja, iig weten we nu de prijs :)

5. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Dubbel D heeft waarschijnlijk ook even een hartelijk woordje met de dixons bazen gesproken want als je nu op de link klikt krijg je:

Er is een fout opgetreden .
    Nummer : 424
    Omschrijving : Object required by Dubbel D

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    w00t :cool:

hmmm, misschien moet je deze link eens proberen...

7. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom heb je vaak weinig aan de meeste sites tegenwoordig. Ze vermelden ook vaak allemaal games die nog moeten uitkomen als lokkertje. En vind het al helemaal dozerig als wordt gezegd dat ze het OP DIT MOMENT niet kunnen leveren. DUH! Zeg dan gewoon dat ie nog niet uit is!

"Op dit moment zijn de tickets naar de maan niet leverbaar" Zo kan ik het ook....

Zoals velen ook Halo 2 er al op hebben gezet. Kun je lekker pre-oderren...voor over 6480 uur
    8)

8. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste sites hebben idd al spellen erop staan die nog lang niet uitkomen, dat is ook zo bij Amazon.com.....
    heb je dus helemaal nix aan :'-(

9. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar mensen we hebben het hier over de dixons. Ik bedoel die doen dat volgens mij bekant nooit. Maar we weten wel mooi de prijs (valt niet tegen), en hoe de kaft eruit ziet.

10. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    zie je nu wel dattie te koop is !!!

11. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    En toen was 't stil......

Er van uit gaande dat je dit hebt gelezen Klik

12. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
    wohaahhahahahahah echt super vet dit mensen die je niet geloven en dat xboxxtreme het zelf ook al toegeeft dat het in de winkels ligt hahaha

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik werk bij Dixons, ik kom er morgen, en ik zal dan eens kijken of ie r is ja of nee. Ik betwijfel het echter ten zeerste. pharzimx, je schreeuwt nu wel van alle daken dat ie in de winkels ligt, maar kom eens met bewijzen. Ik wil wel eens een foto zien van jou met dat spel in je handen. Dan pas ben ik overtuigd.

14. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Pff, ik kom net van de dixons vandaan (Mét pulp fiction, van van leest YES), en ik weet niet op welke drugs je nu aan het trippen bent, maar ze hadden hem daar niet. En het is niet zomaar een dixons, dé dixons in haarlem.

15. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik geloof er ook niks van. Maar ik vond het wel verdacht dat ie al zo vroeg op de site stond. Dus fototje maken scannen en bewijzen. En de medewerkers van dixons zeggen natuurlijk dat hij uitverkocht is. Ze kijken in de computer en zien dan: Tijdelijk niet vooradig. Dus vertellen ze dat hij is uitverkocht terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Dus ik vertel jullie dit is BULLSHIT!

16. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal eens voor de gein bellen of ze 'm hier in Zwolle hebben, ben zo weer.

17. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *wacht met spanning af.

Dit kan gewoon niet :confused:

18. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
    denk je echt dat die gasten die bij dixons werken zeggen dattie uitverkocht is omdat het spel er gewoon nooit is geweest dacht het niet

19. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even serieus, heb je hem nu draaien op je Xbox of heb je hem op de website besteld?

20. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
    wat denk je zel, ik open niet zomaar een nieuwe topic dat ie super vet is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina