Midtown Madness 3 of Midnight Club 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 23 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik zit de laatste tijd veel te twijfelen over welke spel ik zal nemen. Midtown Madness kan je volgens mij alleen overdag racen en kan je niet met motors rijden maar aan de andere kant heeft de game wel veel multiplayer modes om met je vrienden te spelen maar Midnight Club 2 kan je met motors rijden maar er zijn heel weinig multiplayer modes dus ben ik bang dat het spel gaat vervelen op het laatst. Weet er iemand welke spel ik moet kopen ?

2. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://archief.xboxworld.nl/forum/s...24159&highlight=midtown madness midnight club kijk hier ook es eventjes ;)

mijn mening: Als ik het zo hoor ben je dus erg voor multiplayer, ik weet nie of je live hebt maar iig kiezen de meeste nederlandse xboxers voor MM3, dus zijn er ook meer nederlanders online op mm3! Dat maakt het spel natuurlijk veel leuker ;)
    ik weet niet of je graag met motors rijd, maar daar heb ik moto gp voor en dus maakt mij da niet egt veel uit! Ik zou daarom als ik jouw was kiezen voor MM3!

3. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helaas geen Xbox Live maar wel vrienden die soms bij me komen om samen te spelen dus ik denk dat ik mm3 ga kopen maar ik zit nog steeds te twijfelen :) en ik heb nog nooit op een motor gereden maar het lijkt me best wel stoer

Laatst bewerkt: 23 jun 2003
  4. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ik liep ook zo te twijfelen, maar vandaag zag ik mc2 in de winkel staan en daar heb ik hem gelaten... ik wacht nog een paar daagjes op mm3... omdat het me meer fun lijkt... grappiger

5. mischa

mischa Guest

wat dacht je ervan om dit in de centrale thread te posten?O-)
    ff serieuze reactie: mij spreekt mm3 veel meer aan omdat het een first party is en gewoon veel meer gehyped is...
    het gaat mij vooral om de live! modus die me echt hilarisch lijkt bij mm3, bij mc2 is dit denk ik minder, vandaar mijn voorkeur voor mm3!

EDIT/ of zoals snakie zegt de vs thread_O_

Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2003
  6. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [mm3 lover mode]Mm3 heeft ook een langere singleplayer :D en vooral de cruise mode is erg tof! Gewoon een beetje door (bestaande) steden te rijden zoals Parijs :D Dit lijkt mij erg leuk omdat ik hier dit jaar nog ben geweest :D
    Ook de undercover missies lijken mij stoer! En de gfx zijn ook niet slecht [/mm3 lover mode]

7. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha kierewietje ik heb het zelfde gedaan als jij !
    Maareh Mischa ik zal het de volgende keer in de centrale thread posten. Ik ga voor mm3, bedankt iedereen !

Laatst bewerkt: 23 jun 2003
  8. mischa

mischa Guest

oh je bent nieuw hier...
    WELKOM op het forum!
    en veel plezier.
    je kon het misschien nog niet weten hoe die centrale threads werkten!
    mijn excuses hiervoor (Haha) _O_

9. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina