MIDTOWN MADNESS 3 vs MIDNIGHT CLUB 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 2 mei 2003.

1. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Yo, xboxlive! race-spel wordt volgens jullie vetter?

MIDTOWN MADNESS 3 of MIDNIGHT CLUB 2?

Check de pics beneath om de spellen te vergelijken....

VS

[​IMG] [​IMG]

I awate your choice....................

2. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Midtown madness 3 tuurlijk..!!!!

3. Tiny

Tiny Member

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk spreekt het concept van MC2 mij meer aan. Ook het arsenaal aan voertuigen vind ik super! (je kan zowel in auto's als op motoren rijden!) Echter kan deze game maar met 2 personen gespeeld worden (offline) en MM3 met z'n vieren.
    Ook zijn de citymaps bij MM3 groter.
    Als MC2 dus grotere ciytmaps en een uitgebreidere (offline)multiplayer had, dan had voor mij deze de strijd zeker gewonnen.
    Maar op dit moment gaat mijn voorkeur meer uit naar MM3.

P.S. Maar ik ga ze zeker ALLEBEI halen!!! *)

Laatst bewerkt: 2 mei 2003
  4. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Mijn eerste voorkeur is MM3, maar MC2 lijkt me ook vet gaaf!

5. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voorkeur gaat uit naar MM3. Realistisch nagebouwde steden, undercover carrières. En volgens mij is zowel de offline als online multiplayer mode groter. Vooral online maakt voor mij erg veel uit.

6. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    MM3 veel meer modussen en lijkt me live ook veel leuker. Aangezien de Graphics van MC2 volgens mij ook niet zo fantastisch zijn ga ik voor MM3.

7. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    yep, ik ben ook voor MM3. de cops & robbers mode lijkt me ook gruwelijk vet

8. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    MM3 - mc2 heeft nogal vet slechte reviews

9. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    MM3 natuurlijk. Deel 1 en 2 waren ook supertof, terwijl deel 1 van MC geen hol aan was. Ook scoort MC2 errug slecht in de reviews.

10. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Scoort slecht in de reviews? Waar hebben jullie het over? Kijk maar is op GameRankings.. de PS2 versie gemiddeld een 89%, de Xbox versie voorlopig een 87% (ze hebben pas 3 reviews).

Anyway, ik wacht even de reviews van Midtown Madness 3 af. Op zich gaat mijn voorkeur uit naar MM3 want dat is tenminste niet zo'n ranzige multiplatform game.

11. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Dus niet.. krijgt veel slechte reviews, maar geen zin om ze op te zoeken. het spel ziet er niet bepaald prachtig uit, ook al denken veel mensen van wel, en de singleplayer is frustrerend. Ook lijkt het allemaal op elkaar in MC2 en is niet varierend genoeg, ook al rijden de a.i. auto's elker keer anders. ter vergelijing: MM3 = gemaakt voor live, MM3 = BEAUTIFUL, is MC2 niets bij, MM3= krijgt het gevoel van echte werelden, en de 2levels zijn echt GEMAAKT, niet geplakt. Daarmee bedoel ik: varierend wegennet.
    MM3 = meer FUN MM3 = downloadable content

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij is Midtown Madness realistischer nagemaakt, ik heb het dan over de omgeving. Midnight Club speelt volgens mij in een fantasiestad. Maar ik ga ze denk ik allebij niet kopen, want ik heb al genoeg racespellen.

13. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik denk dat Midtown Madness 3 beter zal worden dan Midnight Club II... Ik DENK dat dus... Midnight Club II is zeker niet slecht, ik heb 'm op de PS2... Een superb leveldesign... De graphics van de voertuigen vind ik wat minder mooi, maar voor de rest is het een prima arcadegame... Maar toch geloof ik dat Midtown Madness 3 beter zal zijn/worden, althans... dat hoop ik wel... De previews zijn lovend...

N.B. Er wordt hier beweerd dat Midnight Club II slechte reviewcijfers zou krijgen... Flauwekul, ik zie alleen maar hoge cijfers... Toon eerst maar eens aan waar die "slechte reviewscores" dan staan, volgens mij valt het erg mee en is de meerderheid van de gamereviews lovend over Midnight Club II... Maar goed...

En Midnight Club II speelt zich NIET zozeer af in een fantasiestad, het is gebaseerd op Parijs, L.A. en Tokyo...

14. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou er maar kort over zijn Midtown Madness 3 is mooier ben je langer mee bezig en midnight club 2 als ik een spelproggie moet geloven zit goed inn elkaar but just doesn't have it

15. pakard

pakard Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mm3 is veel beter dan mc2 ,

16. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    mc2 krijgt n 60 op 100 van pu maar dat is de ps2versie en krijgt ook live

17. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Oh mijn god, laat me raden... de MC2 bashers hiero hebben zeker allemaal de PU gelezen? Flikker toch is op met dat kutblad!

Het dichtste bij de 'ware score' (als zoiets al bestaat) zit GameRankings... zij nemen een gemiddelde uit alle (goede) online reviews, en op die manier krijgt je dus een heel betrouwbaar cijfer. Van de PS2 versie van Midnight Club 2 hebben ze iets van 40 reviews meegeteld en het gemiddelde ligt op een 89%. Dus kom alsjeblieft niet met dat achterlijke PU aanzetten.

18. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    hoe kunnen sommige nu zeggen dat de ene game beter is als de andere??? Tja waarschijnlijk een aanname. Maar aannames zijn dodelijk. Feiten die tellen!

MM3 is nog niet uit, en er is dus geen fatsoenlijke review met feiten van gemaakt. Ook MC2 is nog niet uit.
    Op previews ga ik niet af, pas als ik uit diverse bladen/sites iets over de mogelijkheden en zeker de speelbaarheid lees neem in de beslissing (reviews dus)

Wil je een echt vergelijk zul je denk ik moeten wachten op de release van de games en dan ff wat meer reviews lezen. En dan je keuze maken.
    Althans dat doe ik.

Grz

19. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt mm3 uit????

Die lijkt me trouwens uber vetter.
    En je kan trouwens geen spellen vergelijken op screens

20. okkie

okkie proud to be A

Leuk Bevonden:
    0
    oke jullie hebben allemaal jullie eigen mening over het spel,
    en ik dus ook,ik heb hem nu 3 dagen en hij is echt vet gaaf

je kunt ze gewoon niet op dezelfde manier met elkaar vergelijken
    MC 2 is echt een pure streetracer,vette turbo's en andere powerups,live is ook echt oke,CTF ,detonate,cruise,circuit,editor mode,en je kan zien of je bij een snelle server host,en binnen de seconde zit je in een lobby,geen connection errors meer zoals bij Moto GP,

en MM3 is toch meer een fun racer
    pizza'tjes bezorgen en dat soort dingen,beetje alla
    Crazy Taxi,maar zal ook wel leuk zijn hoor,maar op dit moment
    vind ik MC2 echt top,en om ff terug te komen op dag,nacht en het weer,dat kan je dus allemaal aanpassen he,ook het verkeer op de weg is aan te passen

In het begin was ik erg sceptisch over dit spel,maar tot m'n grote verbazing,is het echt een heel erg goed spel geworden

check it out

Deel Deze Pagina