gegroet allen! Er is een collectie van oude Arcade-spellen die uitkomt op de Xbox, maar het lijkt wel of deze alleen in GB/USA uitkomt... weet iemand er meer van? De releasedatum zou rond half november zijn.
Ik weet het niet maar als hij al uit is in GB kun je hem toch al wel bestellen uit GB het is toch beide PAL
Lastig te krijgen is hij iig wel. Maar hij moet hier wel tekoop zijn... 25 euro zal de normale prijs wel zijn.
Zijn er nog meer Arcade Classic's voor de Xbox? Net zoals Midway's Arcade Treasures of is dit de enige? Ik zoek vooral een spel met flipperkasten.
ik heb um ook gespot bij de MediaMarkt... meer Arcade Classics... er is toch al eentje van Activision? (of was die nou alleen voor de PS2?) Edit: Activision Anthology is hiervan de titel!
Ik zag hem vandaag ook in de BS....Ik lag in een deuk!!! Het hoesje is zo low-budget dat er zelfs op de achterkant staat dat het om de eerste grote midway collectie gaat die op de PS2 is verschenen! Playstation 2?! Haha ze hebben het niet vervangen voor de xbox versie! Lijkt me wel een leuk spel om te hebben, maar dit vond ik wel heel erg genant...
hmmm.... maar goed, ik was al blij dat hij uitgebracht is! Er was eerst sprake van dat hij alleen voor de PleeStation uitgebracht zou worden. Dan maar met PS2 op de achterkant..... Hij is in ieder geval wel leuk! Ik hem hem al een paar dagen thuis. Sommige spellen spelen alleen lastig met de M$-pad.