Mijn Xbox-MOD ----> Foto's Hoi mensen, ik wist niet dat er ook een goed Nederlands XBOX--forum was, dus toen ik dit zag heb ik me meteen effe geregistreerd. Ik heb mijn xbox al een tijdje gelegen aangepast, maarja misschien toch leuk om te laten zien. - 5.1 Dolby Digital signaal op achterkant - reset switch - HDD VU-meter - Extern kastje voor DVD en HD - Extra koeling - HeatSink op Nvidea chipset - Controller mod (power on/off) En op mijn kamer geïnstalleerd xbox-tv-dts En wat foto's van de controller die ik vandaag aangepast heb: foto 1 foto 2 foto 3 foto 4 Hiermee kun je dus de Xbox aan/uit zetten via de controller. Zeer handig, want je hoeft je bed niet meer uit Ohja, die groene "X" licht helemaal op als de xbox aan staat. Wat vinden jullie ervan?
ik vind die controller wel cool, en ik denk dat straks dat eerste stukje tekst weg wordt gehaald, omdat je hier niet over modchips mag praten.
Bedankt voor het aanpassen voor je post, we raden je aan om eerst de stickys door te lezen...hierin staat wat wel en wat niet door de beugel kan op ons forum. Welkom op xbw and we hope you enjoy your stay.
die controller mod lijkt me wel handig alleen vraag ik me af waarom je die dvd in een apart kastje heb gedaan???
Hoe doe je dat met die controller man.. zeeeer cool dat wil ik ook. Ik haat het om mijn bed uit te komen om die xbox aan en uit te zetten
Omdat ik nu plaats over heb voor andere dingen: HD/licht/kabels/etc... En omdat er nu veel betere koeling is. Ik had die Nvidea chip eens aangeraakt: super heet!!! Dus dat kon niet door de beugel vond ik Verder hobby ik graag en moest dus ook mijn xbox eraan geloven. Aan de pc viel niet veel meer te veranderen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/451724
Zeer vette casemod! damn ik ga ook mijn Xbox modden volgend jaar.. maarja als jij ff kunt vertellen hoe je het precies voor elkaar hebt gekregen dat je met je xbox controller dat ding aan en uit kunt zetten.
Zo kannie wel weer...move along people there's nothing to see here, als je verder wil ruzien kan dat heerlijk met PM's en niet door dit topic te verzieken. Anders moeten we weer waarschuwingen uit gaan delen of gaan bannen..neeh doe dat maar niet..gewoon doorgaan emt het topic, en voor de mensen die niks toe te voegen hebben..reageer dan ook gewoon niet.
he, hoe heb je de heatsink die erop zat losgekregen en wat voorn heatsink heb je eop gezet, zalman????? en het is nvidia maar dat maakt niet zoveel uit
In de Xbox zitten zowieso 2 (misschien meer) Nvidia chipjes. De "echte" GPU zit nog gewoon standaard, maar er zit een klein chipje (3x3CM ofzo) die wordt ook erg warm. Daar zit nu een klein heatsinkje op. Wordt nog warm, maar lang niet zo warm als eerst.
Erg cool gedaan hoor, thumbs up! Maarja, je zou maar onder het gamen zo blij zijn dat je per ongeluk op het rode knopje drukt...ai