sinds de off-topic dicht is kom ik hier erg erg weinig. pas maar op, dalijk heb ik weer een punt van tijdelijke rust, dat ik een aantal maanden niet kom(heb ik al 2 keer eerder gehad). ff opschieten met de nieuwe stijl off-topic, want ik kan niet zonder......
Hmmm, nou ja ik zit er niet zo mee dat off-topic dicht is.... Ik kwam er toch niet zo veel en het merendeel wat er gepost was vond ik gewoon zonde van mijn tijd. Het werd daar ook gewoon een zooitje. Maar goed dat is dus mijn mening. Ik kan het wel begrijpen dat jij het vervelend vind. Maar denk dat ze wel snel met iets komen wat erop lijkt...
ok, wouter vinger uit je neuzen, haal kobold uit de inrichting, en doe een zoekactie naar de overige crew bij opsporing verzocht op tv. succes gegarandeerd
ik vond off topic wel een leuk tijd verdrijf terwijl je zit te wachten op een andwoord of een vraag of wat dan ook en ik mis het ook
Ik heb Off-Topic nooit leuk gevonden om het 'off-topicness' daar dus de huidige gang van zaken bevalt me wel
ik vind t wel een beetje saai geen bikkelen meer geen leuke plaatjes enz kom nou haast nooit meer hier is nie zo leuk meer kijk uit naar het nieuwe forum
Kijk, eigenlijk zou het zo moeten zijn dat je hier komt voor hetgene waar dit forum voor bedoeld is: de Xbox. Off-topic was leuk, ik moet toegeven dat ik daar ook erg veel tijd in doorbracht, maar ik kan niet zeggen dat ik minder op het forum kom nu het gesloten is. Tuurlijk zou het fijn zijn als het nieuwe-stijl off-topic opengaat, maar ik merk nu dat ik meer tijd steek in de serieuzere onderwerpen, en das natuurlijk alleen maar gunstig Maar toegegeven: ook ik mis off-topic, al vind ik het goed dat het gesloten is, want de loosheid liep de laatste tijd echt de spuigaten uit. Hopelijk brengt het nieuwe elite-forum daar verandering in.
ik mis nix van het offtopic gedeelte, maarjah, zo vaak kom ik hier (@ XBW ook niet, eigenlijk alleen voor het handelen, en af en toe eens voor de games-hok, heb ook maar liefst iets vn 100 offtopic posts)
Ik kwam hier toch nooit voor de off-topic. En als je wilt praten over andere dingen dan moet je eigenlijk gewoon ergens op een ander forum gaan zitten en als je wilt praten over de Xbox moet je maar hierheen komen. Ik ben ook een paar weken weg geweest hierzo omdat ik het hier niet zo meer zag zitten. Al het gezeik over dit en dat. Maar ze hebben het nu goed opgelost en vind dat er in dat nieuwe hok nou eens een keer wel boeiende dingen worden geplaatst.
hmm, nu is off topic dicht right? niet veel van gemerkt, t lijkt wel of ze doorgaan in on topic threads.
Daar heb ik juist weinig van gemerkt. Of het moet altijd al zo erg zijn geweest Nee maar serieus, vind je dat er sinds off-topic dicht zit er meer loos geluld wordt in de serieuze threads??
Ik denk niet dat zonder off topic de sfeer hier beter is geworden,maar slechter?Nee.Ikdenk wel dat de sfeer beter word naar een bepaalde tijd. w00t W00t W00T!!!!Bikkel thread dicht nu word ik nooit meer een bikkel grmbll! Forum is voor de xbox je hebt zelfs mensen die hier ALLEEN zijn voor de offtopic,kunnen best gezellige mensen zijn,maar ze posten niet in de rest alleen daar.Daar heb je vind ik dan ook niet zoveel aan.Die zullen nu veel inactief worden,maar omdat off-topic dicht is en je gaat veel minder bezoeken betekent dat je aand8 hier niet echt op de xbox was gericht.Mjah das mijn mening,ik poste soms ook natuurlijk wel is in off-topic maar niet in zoveel topics,alleen die foto's en het mafste wat je ooit gedaan heb en de stellingen thread en en en en ....Alleen in de wat serieusere threads.Maar storen dat het dicht is nee,het leuk vinden,denk wel dat de sfeer op een wat langere termijn zal verbeteren.
jah mee eens, bijvoorbeeld van die threads van : "ik krijg een nieuwe xbox omdat ik die andere al 2 keer op heb gestuurd". Dat mocht wel in off-topic...en daar niet..IK MIS OFF TOPIC!!!
Dat is nou juist de hele bedoeling van dit alles, dat de mensen die hier voor de Off-topic komen en niet voor de Xbox misschien wat meer geinteresseerd werden in de andere fora, of zelfs ergens anders heen gingen. Dit is een Xbox forum. De echte threads zullen straks in het nieuwe forum gewoon weer terug komen. Jullie zullen gewoon geduld moeten hebben