mijn black ops doet raar?!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door blackbull020, 1 jul 2011.

1. blackbull020

blackbull020 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag ,ik heb 2 actieve spellen die ik speel; cod mw2, cod black ops.
    mijn black ops kwam mijn neus ff uit dus ging ik weer mw2 spelen en toen hoorde ik : er komt een nieuwe mappack uit :D en ik dacht die wil ik ( ik ben een zombie fan van black ops ) en ik heb microsoft points gekocht om de mappack genaamd: anhilition(ofzo) te kopen en dus deed ik redeem code en toen had ik weer 1200 mp en toen starte ik blaack ops en zei mijn xbox dat ik mijn verbinding moetst testen dus had ik dat gedaan en daarna zei hij : GAME ERROR en dan iets in deze richting: je moet je game opnieuw downloaden en dat snap ik niet
    ( het gebeurde toen ik de nieuwe update wou installeren van cod black ops)
    zou iemannd mij kunnen helpen?:thumbs:

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  3. blackbull020

blackbull020 Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaan atchievements enzo niet weg ? wan tik heb helemoeilijke ertussen zitten?

4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die blijven gewoon staan.

5. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, aangezien die op de servers van microsoft worden opgeslagen zodra je online bent.

6. blackbull020

blackbull020 Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dank jullie wel ik ga het vanmiddag proberen :D
    en ook bedankt voor snelle reactie

7. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je per ongeluk de duitse versie van de laatste dlc voor black ops gedownload, zo ja, verwijder dit dlc en download de engelse dlc

Ik weet het niet zo zeker maar je geeft ook geen complete foutmelding omschrijving hier neer.

8. mbuist

mbuist Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de dlc verwijderen en opnieuw downloaden zou het goed moeten maken. Zoiets komt zelden voor maar kan gebeuren. Anders moet je je probleem ff googlen

Deel Deze Pagina