ik heb mijn controller mod bijna af, onder gewoon orinineel, boven metallic zilver, en een lichie in het midden(is een witte als hij uit is, en ligt rood op als hij aan is). om de vale vlekken en krassen van het logotje weg te werken heb ik er een laagje blanke lak op gedaan(wat ook op de controller zelf zit). dit alles is prima gelukt, maar ik heb mijn jewel flink verneukt, en is hoogstwaarschijnlijk niet meer te redden. heb iemand een alternatief? btw, hier pics van de mod zonder jewel:
Wat is er pcies kapot aan de jewel dan? ennuh, hoe heb je die jewel er eigelijk afgekregen? met warm water losweken ofzow?
heet kokend water, controller erin, en warm laten worden, beetje buigenen etc. duurde een uur. nou, mijn jewel had een paar maand in de kast gelegen , was zwaar bekrast, heb met lak ding proberen te fixen, ging niet echt, nu zit er lak aan, wat opgedroogd is, maar er totaal niet uitziet, nieuwe lak lukt ook niet, ik moet de lak eraf zien te krijgen of ik moet dat ding wegkeilen
je kan als je kleine krasjes hebt op bijvoorbeeld je Gameboy dislpay, er mat tandpasta over heen smeren, vreemd genoeg helpt dat. Misschien helpt dat ook bij je jewel
Hmmm Weird Nice controller. Trouwens er is een centrale topic hier over meschien komt hier wel een slotje op