heeft iemand hier ook last van ? ik heb een usa x-box als ik 30 minuten aan spelen ben wordt de converter dat ik gebruik te heet! met mijn gamecube blijft die gewoon normaal en ook met mij ps2 het probleem is alleen met de x-box.
misschien klanteservice bellen? nieuwe vragen. Als dat niet lukt, kan je ook een extra ventilator kopen op internet die je erop kan klikken ofzo.
Het gaat om zijn stroom converter, is een extern dingetje voor als je een US Xbox wilt aansluiten op het nederlandse stroomnet. Die dingen worden idd errug warm, bij Mirik was die gesmolten geloof ik Bij mij bijna..
ik zou hem uit mijn kaar halen en er koel liggamen op zetten die heet woord maar een paar alumieum profieltej willen het oook nog wel eens goed doen mijn broer ge bruikt ook alumieum of er een ventulatorje op zetten
nounounou Sommige mensen kunnen gewoon niet zo goed Nederlands. [on topic] MS bellen! zo snel mogelijk! Dan krijg je of een nieuwe (of niet maar dan weet je iig wel waar je aan toe bent. Ze kunnen je daar wel verder helpen. [/on topic]
Is er geen ander type convertor te krijgen voor dat ding? Een grotere of op een andere manier eentje die z'n warmte beter kwijt kan? Een oplossing zou inderdaad zijn om er koellichaampjes op te zetten, maar dat werkt maar minmaal. Eventueel gewoon een huis-tuin-en-keuken ventilator erop richten als je gamed. Die dingen zijn gemaakt om hitte aan te kunnen, maar zolang ze hun warmte (aan de lucht) niet kwijt kunnen, kan het nogal eens tricky worden...