Mijn eigen ervaring/beoordeling van controller s

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pirathaban, 2 nov 2002.

1. pirathaban

pirathaban Hulkmania

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister comtroller s gekocht niet omdat ik andere controller niet fijn vindt maar had er nog eentje nodig had DAMMMM hij is ECHT super fijnnnnnnnnnnnnnnn .
    kijk als iemand als eerste keer op een xbox controller vast houdt,heb ze veel negetiefs te zeggen maar wij zeggen dan: Je moet er effe wennen op de xbox controller ja en dat klopt ook, maar bij controller s dan raak je meteen aan gewend vind het een mix tussen cube en ps2 controller en toen een van mij vrienden op ging spelen op controller s (die is altijd negetief tegen xbox controller) vond gelijk super fijn hij gaf ook toe dat die fijner is dan de cube controller en zelfs misschien fijner is als de ps2 controller.
    Ik vind het een AANRADER en ja de verschil is groot tussen de eerste en S-versie.

BEOORDELING:
    orginale xbox controller: 7,5
    +voor grote handen raak je snel aan gewend
    -het doet effe voor je aan gewend raakt
    -hij is gewoon beetje te groot
    -langdurige tijdje spelen krijg je toch af en toe lad van

controller s : 9
    +je raakt er meteen aan gewent
    +naar langdurig spelen nog steedss nergens las van
    +een controller die makkelijk tegen cube en ps2 controller kan opnemen
    -klein minpuntje de start en select en witte en zwarte knop ligt niet zo fijn.

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ps2 controller is absoluut niet fijn, is echt pokke, ngc weet ik niet, nog niet in me klauwe gehad, maar lijkt me ook kut. de originele xbox controller zat meteen in me handen gesmolten, echt perfect

3. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    ja weet ook niet hoor, misschien ligt het aan mij, maar ik vind de xbox controller een van de "lekkerste" controllers die ik heb.. zit als gegoten bij mij en kvind de ps2 controller ook wel minder zeker voor fps-en

4. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Die cube controller vind ik nie zo fijn, waarom moet de A-knop daar zo groot zijn:confused:

5. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga er binnenkort 2 halen..

Maar ik moet eerst twee grote kwijt zien te raken...

6. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Wrom die 2 normale verkopen! Ik vind ze echt superfijn spelen. Vind de controllers van de PS one/2 ook superkut, ze zijn zo klein, dat je na half uurtje al kramp in je poten krijg, en de GC controller weet ik niet.

Laatst bewerkt: 2 nov 2002
  7. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik met 6 controllers anders?... ;)

8. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat de Kids anders de Knop mis slaan, als Pikachu een move wil doen :+

9. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin het gewicht van de xbox-controller fijn, die GC vinnik veeeel te klein en playstation eigelijk ook, met de xbox heb je echt het gevoel dat je wat in je handen hebt

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik hem 'm laatst ook gekocht en hij is echt beter.
    De knoppen (x,y,b,a) liggen iets verder uit elkaar en zijn makkelijker in te drukken(<--serieus!).
    Start is minder makkelijk in te drukken (hij ziet iets dieper) maar je kan er wel makkelijker bij dan bij de oude.
    Uiteindelijk moet je dus even wennen aan de start, en de witte en zwarte knop, maar dan is die super.
    Ik vind je joypad v/d Cube er trouwens wel beter uit zien, die heeft wat meer stijl en ligt ook zeer lekker in de hand.

Voor de Xbox 2 mag microsoft wat mij betreft de zelfde controller S houden, ze mogen hem alleen wel een beetje strakker design geven vind ik...

11. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het alleen jammer dat die zwart/wit knoppies verzonken liggen. Moet je met het hoekie van je nagel indrukken. Hadden ze ook boven de triggers kunnen doen net zoals die z-trigger van de Cube. Verder is het naar mijn mening de ideale controller.

12. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

De ideale controller bestaat niet :9
    Niets en Niemand is perfect 8)
    Whahaha...

13. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, het beste wat er is dan....

Tevreden ?:p :p

14. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    moet hij kosten dan?

15. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ie moet kosten ? 39.95 dacht ik....

16. pirathaban

pirathaban Hulkmania

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij kost 39,95 euro

17. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog geen maar heb er al weleens op gespeeld bij Xbox gamer. Ik vind de originele fijner en ik vind ook dat die zwarte en witte knop bij de S op een kut plek liggen.

Deel Deze Pagina