Ik moet er wel blij zeggen dat mijn beamer eigenlijk waarschijnlijk niet 100% HD is...wanneer ik Xbox360 games speel kan ik de settings wel op 720p zetten,maar het is nog lang niet 100% HD, maar het werkt perfect en is veel mooier dan 525p. Nu echter met mijn grafische kaart die HDTV ondersteund...heb ik zo'n kabeltje bij gekregen, rood, groen en blauw, van mijn broer heb ik een speciale kabel die plug ik in de kabel van de grafische kaart, in de beamer doe ik gewoon de rood,blauw en groen plugjes(component) en bij de grafische kaart gaat ie in een soort van seriele poort. Dan in de Nvidia settings zet ik het op HDTV ...dan krijg ik een blauw windows scherm te zien en de kleuren kkoppen verder totaal niet...als ik echter gewoon mijn monitorkabel in de beamer doe ,werkt het perfect. Heeft hier iemand een beamer en exact hetzelfde probleem? (en dus hopelijk op kunnen lossen?) PC gameing is al erg mooi op de beamer nu,maar als het nog scherper kan (HD) ...heeeeel graag natuurliijk.
Wil niet de mod uithangen, maar je maakt allemaal threads over grafische kaarten die wel en niet werken. Maar het is misschien makkelijker om het centraal te houden in 1 tread ? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=74605