Ik heb eens een vraagje over de headset. ^^ Ik heb de nieuwste premium versie met hdmi kabel. Daar zat dus stnd halo 3 bij en een headset. Een vriend van mij hebt de xbox 360 elite gekocht gister. Waarbij een headset zit. Ik heb met hem gister ook live gekocht zodat we online kunnen spelen en praten etc. Nou ik gister thuis live geactiveerd en hij ook ik heb effe halo 3 online gespeelt met headset en dat werkte prima iedereen hoorde mij. Die vriend van mij hebt dan naruto en phantasy star online. Dus we hebben niet gepraat op halo 3. Toen gingen we beiden naruto spelen. Dus het is lekker makkelijk als je constant met elkaar kon praten. Dus hij zend mij een invite om te praten in 1 van die channels. Ik accept het en er staat bij channel 1: joining. En dan opeens schiet hij er uit.... en dan werkt het niet meer. ik hem een invite verzonden en precies hetzelfde probleem. Toen stuurde ik een message met voice erin en dat werkte wel en bij hem ook als die terug stuurde. En vanmorgen werkte dat ook niet meer.... dan zeg ik wat en wil ik horen hoe dat klink en dat werkte ook niet meer..... Ik stuurde hem gister een invite om naruto online te spelen hij accept en dan staat er opeens disconnect.... zelfde probleem als hij mij een invite stuurde. Hoe zit dit nou? Want beiden staan onze mic gewoon stnd in gesteld niet op mute ofzo en alles volluit. Btw we zitten niet op het zelfde netwerk ik zit thuis en hij zit thuis 3 km van me vandaan. Wie ken ons helpen? Want dit is wel erg k*t want wij willen gewoon gamen met mics in onze eigen channel.
Welkom op het forum . Stel je vraag nog eens in het Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] topic. Hierbij vraag ik ook of dat je bij je toekomstige posts wat meer op je spelling en interpunctie wil letten. Nog veel plezier op dit forum .