Hey ik heb ADSL, maar sinds vandaag staat hij ineens op draadloze netwerkverbinding. Ik kan nog wel verbinding maken met internet, maar dit gaat traag en niet goed. Maar ik weet niet hoe ik mijn normale ADSL verbinding in meot stellen...
Ga naar start, progamma's, bureau assosoris, systeemwerkset en dan klik je op system herstel. en selecteer een datum toen dat nog niet was. En dan gewoon de aanwijzingen volgen. Als je XP hebt werkt dit. En dit kan ook een tijdje duuren! Maar het werkt
Hrm..dit had idd een goed idee geweest dus heb ik dat geprobeerd...ware het neit dat systeemherstel niet aanstond op mijn pc...dus dat doet ie niet..
Ik heb hetzelfde probleem, maar met een gewoon router Inbellen met mn usb modem gaat wel ? edit: Wow, mn router was schijnbaar toe aan een reboot ^^ Doet het weer!
Volgende keer wel ff erbij vermelden dat je dan ook alles kwijt bent wat je sindsdien hebt geinstalleerd he... @TS: Rechtermuisknop op Netwerklocaties, Eigenschappen. Alle verbindingen verwijderen, en opnieuw je internetverbinding via LAN instellen Via de wizard gaat dat btw