Hey, ikheb al een lange tijd het 'Easy' pakket van Multikabel. Nu moet ik zeggen, het is ERG sloom. Als ik iets download via internet, of een internet-snelheid test doe kom ik niet boven de 30kb/s uit. Terwijl 1000kbit/s toch echt 125kb/s is... Hoe zit dit? Nu hebben wij deze maand de dubbele snelheid, nu haal ik via een site, en via een internet-snelheid test toch echt 300kb/s. (volgens mij is dit het family pakket?) Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit? Want ik vind het nogal raar en irritant dat ons internet zo ontiegelijk sloom is. Gr. Tom
Ja dat is het ook, maar ik wil gewoon weten hoe het komt dat ik nu wel gewoon 300kb/s haal (wat de snelheid van familypakket ook is!!) en dat ik met het easypakket 25kb/s haal (terwijl ze beweren dat het easypakket 125kb/s haalt!!). Ik wil nu namelijk graag upgrade naar familypakket, alleen dan ben ik bang dat ik weer super laag zit qua downloaden (en niet de beloofde 300kb/s haal).
ik heb ook zoiets vaags... ik hoor 300 kb/s te hebben maar ik haal altijd maar 100 - 110 bij downloads...
Hey, Heb jij familypakket van multikabel? Bij mij is het wel zo, dat als ik een torrent download hij niet zo snel bij de 300kb/s gaat.. maarja dat is wel normaal. Als ik gewoon iets download vanaf een site (dus geen torrent) haal ik continue 294kb/s wat natuurlijk wel lekker is. Helaas zal deze snelheden alleen deze maand zo zijn, volgende maand zit ik denk ik weer op mijn KUT connectie. Ik had een topic gemaakt bij multikabel hun site, en raar genoeg geven ze mij wel een beetje gelijk dat het niet klopt dat ik maar 25kb/s krijg op het easypakket. Mischien dat ik over een maand overga naar familypakket (dan haal ik weer dezelfde snelheid als dat ik nu met die actie heb HOOP IK!!). Als iemand nog wat meer weet over mijn probleem hoor ik het graag.
Ja zoiets heb ik, alleen dat klopt bij mij dus niet want ik krijg op ze hoogst 30kb/s... er is dus iets fout. Dan kun je wel zeggen: Mischien je router of je firewall.. maar dat kan gewoon niet. Want ik heb nu dus 1 maand gratis sneller internet (2500kbit/s = 300kb/s) en dat klopt ook. Ik download nu namelijk ook rond de 300kb/s. Dus ik zou niet weten waar het fout zit :/
Weet niet of ik ff je thread kan lenen maar ik heb ook een probleem met mijn i-net. Ik krijg de volgende resultaten bij speedtest: Download 664.7 KByte/sec (=5318 kbps) Upload 82.6 KByte/sec (=661 kbps) Connection 974.0 Conn/min Ping test Nederland 12.0 ms Alleen heb ik 's avonds vaak erge lag wat opeens uit het niets komt, hoe komt dit want het is enkel 's avonds? (provider tiscali, router zyxel)
Vectom probeer eens je modem te resetten dat wil nog wel eens werken bij multikabel (gewoon 30sec de stroom eraf halen)