hey moet ik eiglijk die doos en het piepschuim van mijn xbox bewaren want ik heb het nu nog maar is een beetje onhandig
Moet je zelf weten Maar voor reparatie is het niet nodig want dan krijg je een bruine doos thuisgestuurd waar je hem in kan doen.
Als je een bruine doos toegestuurd krijgt lijkt het me dat je hem wel weg kan doen... Misschien kun je hem ergens op zolder neerkwakken ofzow voor het geval als..
M'n Xbox doos light onderop een stapel in de hoek van m'n kamer. Hierop staan de doos van m'n Playstation 2 & GameCube.
Ik heb alles bewaard, en de bovenkant van de doos niet geopend maar de onderkant. Zo lijkt 't alsof ie nooit open is geweest. Het piepschuim heb ik bewaard voor als ik ooit me Xbox meeneem naar iemand dan zit ie lekker stevig in de doos. En de doos staat mooi in een open kast, voor 't uiterlijk.
De doos aan de onderkant openmaken ging per ongeluk.. Hield 'm op z'n kop. Ook heb ik nog al 't plastic van de draden en de controller en de Xbox zelf. Voor als ik 'm ooit ga verkopen, dan lijkt 't allemaal zo goed als nieuw
Heb de doos in een kast in m'n kamer staan, ik vervoer m'n Xboxie nog weleens dus mét piepschuim, alhoewel ik daarvoor misschien een keer zo'n aparte tas koop. Maar nu staat 'ie ook wel gezellig tussen de dozen van al m'n oude Nintendo 64 spellen en de oude doos van de N64 zelf.