Mijn mening over XBox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ant}{ro, 7 dec 2003.

1. Ant}{ro

Ant}{ro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een zeer kritische gamer, en heb nu 2 jaar een GameCube.

Ik heb deze donderdag een xbox gehaald. Namelijk het massive entertainment pack. En ik neem eena antal vooroordelen terug. :D

Als eerste heb ik gezegd dat de Xbox maar een lelijk apparaat is, ik vind het nog steeds niet moedersmooiste console, maar lelijk vind ik hem niet meer.

Wat ik overigens wel super achtelijk vind is dat de kabel naar scart onozel is geproduceert. Als je Dolby Surround (DS) hebt (zoals ik) dan kan je niet de 2 audio snoertjes strippen en die afzonderlijk naar je AUX van je DS set brengen. Dit had naar mijn mening anders gemoeten want nu heb ik moeten kloten met een apart assist scart kabel.

Ook heb ik nu een beter oordeel over Halo. Ik vond het spel eerst drie keer niets, maar ik heb nu eigenlijk al geen sociaal leven meer. Want damn wat is dat spelletje verslavend. Ik blijf echter bij mijn mening dat Halo GEEN revolutionaire graphics heeft. Er zijn dingen die er wel heel mooi uitzien, zoals de warthog. Maar over het algemeen niets bijzonders. En daarom vind ik het ook erg vaag dat de frame rate vrij laag is. Je krijgt het gevoel alsof de makers niet het volle vermogen van de XBox benut hebben. Maar al met al is deze game zeker 1 voor het gouden lijstje.

Op het ogenblik prefereer ik echter nog wel mijn Cube, maar ik denk/hoop dat dat niet meer het geval is als ik eind deze maand XBox-live heb.

2. Karelax

Karelax Guest

Halo was een van de eerste games en toen de xbox uit kwam had ie dus wel revolutionare graphics nu niet meer...

3. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, halo is al 2 jaar uit (in Amerika dan), logisch dat de gfx nu achterhaald zijn. Bovendien was dat een releasegame (game die bij de release vaqn de Xbox al bechikbaar was) en meestal zijn de tweede generatie games pas échte grafische krachtpatsers

4. Ant}{ro

Ant}{ro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens nog ff een vraagie, is het ook mogelijk om de Music in Halo wat lager te zetten, want als dat mens begint te praten versta ik er geen ruk van.

5. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De muziek lager zetten is niet mogelijk, en dat kan idd nog wel eens problemen opleveren bij de gesprekken.

Maarja......daar moeten we maar mee proberen te leven.

Veel speel plezier met je nieuwe aanwinst!!!

6. Karelax

Karelax Guest

Als ik jou was zou ik Splintercel halen daar beleef je ook lol mee

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Persoonlijk vind ik de Xbox wel mooi. Misschien ietwat groot maar hij heeft wel wat vind ik. Steeds als ik hem onder m'n tv zie staan vind ik het er wel mooi bij staan.

8. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog een goede live game zoekt en je houdt van racen , neem Project Gotham Racing 2, die ga je zekers tof vinden!! Halo kaliber

9. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    over het uitelijk van de box ben ik nog steeds niet te spreken ,
    maar dat komt denk ik omdat de ps2 net een iets mooier jasje heeft

maar na dat ik eens flink met de box in de weer ben geweest,
    staat hij vrolijk in het zicht naast mijn ps2
    kijk hier maar ff de zilveren is van mij
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&postid=702390#post702390

en in het beginne was ik ook erg tegen xbox nu staat mijn ps2 stof te happen(pfffffffffffff ja ik geef het toe)

maar er zijn inderdaad dingen die anders mogen
    en dan noem ik ff
    de optical aansluiting die ik mis
    een los te kopen dvdkit (die had er in moeten zitten)

maar och ja er zijn ergere dingen op deze wereld

Laatst bewerkt: 7 dec 2003
  10. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Toch ben ik het niet helemaal een met dat de grfx van Halo niet revolutionair meer zijn. Noem mij maar eens een aantal spellen die grafisch mooier zijn dan Halo (vergelijkbare spellen.) En vertel dan ook meteen maar of die spellen net zulke grote maps hebben waarbij de laadtijd maar een enkele seconde is (die meteen als autosave telt.) En met die enkele seconde, bedoel ik dus ook ongeveer één seconde... Nee, het lijkt me vrij sterk dat er momenteel een vergelijkbaar spel kwa graphics is, die zich kan meten aan Halo....

11. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat fijn om te lezen dat mensen met een PS2 of GC alsnog een Xbox kopen en er achter komen dat er eigenlijk niet veel mis is met de Xbox.

@Javdalen , blijkbaar doen we dan toch nuttig werk ;)

12. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Xbox steekt zeer ver boven de NGC en de PS2 uit vind ik. Kwa alles, dus grafix en uiterlijk.

13. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, Aangezien vele mensen gewoon blijkbaar poep in oren en ogen hebben en gewoon niet luisteren....ik vind sommig egames wel top op de ps2 alleen tog zeg ik ze: Jah graphics en online is bij mij wel wat beter uitgewerkt en jah ze doen op allerlij rare manieren tegen beweringen... *zucht*

14. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit dat met het strippen van je muziek kabeltje naar je radio ofzo ik wil dat ook maar die dinge zijn te kort hoe los ik dit op?

15. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat snap ik niet helemaal waar heb je het over?

16. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O-) :D :D :D :D :D :D O-)

17. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    begrijp me niet verkeerd
    ps2 staat bij mij nog altijd boven aan

en dat ik nu anders tegen de xbox aankijk komt mede door live

als de ps2 eerder was geweest met onlinespelen en het beter had uitgewerkt was ik denk ik nooit overgestapt op een xbox

en ik kon een keer, een van mijn 2 ps2's ruilen tegen een nieuwe xbox met twee spellen en dvd kit(mijn ps2 was toen 2 jaartjes jong)

die ruil kon ik niet talen liggen

ik hoop dat bij de xbox2 de schoonheids foutjes weg zijn
    dan zal ik er denk ik wel een halen

18. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    -splinter Cell
    -Panzer Dragoon orta
    -project Gotham racing 2
    -crimson skies ( persoonlijk mooiste grafix ooit)
    -meeste nieuwe spellen

19. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Euhm... De spellen die jij noemt zijn idd kwa GFX top, maar hij had het over spellen in hetzelfde genre... Dus spellen met levels die kwa grootte en detail, korte laadtijden zich kunnen meten met de grootmacht :) Halo. Die spellen die jij noemt hebben dit dus niet...

20. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    van alle consoles die er zijn had ik eerst de grootste hekel aan de xbox, ik vond het echt het gaarste ding ooit door mensenhanden gecreeerd, maar toen ik een tijdje een cube had, begon ik m'n mening over de xbox bij te stellen.
    En toen eindelijk kocht ik hem aan het eind van de zomervakantie (slechte timing aangezien een paar maandjes later die packs uitkwamen). Zo zie je maar hoe raar dingen kunnen lopen

Deel Deze Pagina