mijn menu op splinter cell is op hol geslagen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sexylexy, 7 dec 2002.

1. sexylexy

sexylexy Guest

in het gewone xbox menu blijft de geselecteerde altijd bovenaan, en bij het splinter cell menu gaat ie heel snel van boven naar beneden dat ik nooit iets kan selecteren. echt heel klote. wie weeet wat?

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En als je controller der uit zit? Draait die dan nog steeds?

3. sexylexy

sexylexy Guest

laat maar, ik heb het probleem al

4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    van de controller afblijven als je um aanzet :p

5. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    wat was het probleem dan??

ik heb namelijk hetzelfde bij unreal championship :{

met een controller s..als ik een optie wil selecteren met de linker tumbstick...vliegt ie als een gek door de opties heen:{

als ik dan met de controller in de tweede poort 1 keer een tikje met de tumbstick naar beneden doe in het menu..is het weer goed(ook bij de controller in het eerste slot):{

6. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm, ik denk dat er dan 1 thumbstick van een andere controller in een verkeerde positie zit.
    Ik had precies hetzelfde met Timesplitters II, van me vierde controller was het sticky lam en dus ging het pijltje in de mapeditor altijd naar beneden,

Maar daar ligt het dus aan; gewoon erom denken hoe je je snoer oprolt.

7. sexylexy

sexylexy Guest

het was dat 1 analoge stick van een andere controller bleef haken aan iets da thij helemaal naar achter was.

8. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook met m'n eerste Xbox. Was de controller een beetje gaar of zo. Maar bij mediamarkt wilden niet alleen de controller ruilen dus heb ik toen m'n hele Xbox teruggebracht. En die ik er voor terugkreeg ging binnen 2 maanden stuk.

Deel Deze Pagina