[XOne] Mijn online ervaringen

Discussie in 'Games' gestart door Cusem, 16 mei 2002.

1. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaringen met online gamen

Ik heb vandaag dus zo'n crossover UTP kabel gehaald om op m'n 2e netwerkkaartje een link naar Xbox te leggen. Ging allemaal heel voorspoedig aangezien het normaal gesproken bij mij nooit in 1 keer werkt! =(

Ben wat langer met de software bezig geweest, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik bij Gamespy geen games kan hosten (dan detecteerd ie m'n xbox niet eens, terwijl m'n Xbox scherm op "Waiting for other consoles" staat) en het is me tot nu toe ook nog niet gelukt een game te joinen. "System Link Failed", na "launched game".

Toen heb ik Xboxconnect geprbbeert. Vind die interface maar niets eigenlijk, maar hierbij lukt het me wel om te joinen, maar ook nog niet om te hosten. Dan gebeurt er gewoon niets.

Wel jammer want ik vind gamespy d'r veel gelikter uitzien. Ga zometeen nog even proberen.

Verder viel me op dat er WEINIG Pal games zijn zeg. Het online gamen viel me ook een beetje tegen eigenlijk, was wel lachen hoor, maar ik ken die andere lui niet. Vond het veel leuker met die vriend hier.

2. aapie

aapie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HE !@#$% ALS XBCONNECT EN DE XBOX JE NIET BEVALT DAN GA JE MAAR ZELF EEN COMPUTER UITVINDEN DIE HET BETER DOET
    BIJ MIJ WERKT XB CONNECT WEL GOED
    ALEEN MENSEN MET EEN SLECHTE VERBINDING KRYGEN PROBLEMEN
    EN OOH BIJ MIJ LUKT HET OM JOINEN EN TE HOSTEN
    WEL KRIJG IK NIX VOOR ELKAAR MET DE SPY TUNNEL
    MAAR JA IEDEREEN HEEFT WEER EEN ANDER THUIS NETWERK
    EN EEN ANDER COMPUTER INSTELLINGEN
    :+

3. 100%Jean

100%Jean Guest

leuk voor je

4. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He pisvlek, hoe kom je d'r in je caps-lock minded koppie bij dat de xbox mij niet bevalt? Tenminste, dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat jij het IQ van een kamerplant hebt, want dat kan ik helemaal niet weten (hoewel ik wel een sterk vermoeden heb).

Nahja, misschien ligt het toch aan mijn configuration (en mocht je dat niet begrijpen, dat is wat jij bedoelde met EEN ANDER COMPUTER INSTELLINGEN), maar daarom plaats ik het berichtje ook even op het forum, namelijk om de ervaringen van anderen te horen en misschien op die manier achter het probleem te komen. Daar zijn die forums namelijk voor en niet om zonder reden te gaan rellen. Sukkel

5. aapie

aapie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zhit man ik geef je aleen maar wat tips
    waar 't aan kan ligge
    en wat doe jij je loopt me voor alles en nog wat uit te maken
    dat vind ik dus echt onbegrypelijk :confused:

6. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Niet flamen, houd et gezellig.

7. 100%Jean

100%Jean Guest

8. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dit is een tip? Nou hartelijk bedankt dan, maar hou je tips in het vervolg dan maar voor je.

Deel Deze Pagina