Mijn ervaringen met online gamen Ik heb vandaag dus zo'n crossover UTP kabel gehaald om op m'n 2e netwerkkaartje een link naar Xbox te leggen. Ging allemaal heel voorspoedig aangezien het normaal gesproken bij mij nooit in 1 keer werkt! Ben wat langer met de software bezig geweest, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik bij Gamespy geen games kan hosten (dan detecteerd ie m'n xbox niet eens, terwijl m'n Xbox scherm op "Waiting for other consoles" staat) en het is me tot nu toe ook nog niet gelukt een game te joinen. "System Link Failed", na "launched game". Toen heb ik Xboxconnect geprbbeert. Vind die interface maar niets eigenlijk, maar hierbij lukt het me wel om te joinen, maar ook nog niet om te hosten. Dan gebeurt er gewoon niets. Wel jammer want ik vind gamespy d'r veel gelikter uitzien. Ga zometeen nog even proberen. Verder viel me op dat er WEINIG Pal games zijn zeg. Het online gamen viel me ook een beetje tegen eigenlijk, was wel lachen hoor, maar ik ken die andere lui niet. Vond het veel leuker met die vriend hier.
HE !@#$% ALS XBCONNECT EN DE XBOX JE NIET BEVALT DAN GA JE MAAR ZELF EEN COMPUTER UITVINDEN DIE HET BETER DOET BIJ MIJ WERKT XB CONNECT WEL GOED ALEEN MENSEN MET EEN SLECHTE VERBINDING KRYGEN PROBLEMEN EN OOH BIJ MIJ LUKT HET OM JOINEN EN TE HOSTEN WEL KRIJG IK NIX VOOR ELKAAR MET DE SPY TUNNEL MAAR JA IEDEREEN HEEFT WEER EEN ANDER THUIS NETWERK EN EEN ANDER COMPUTER INSTELLINGEN
He pisvlek, hoe kom je d'r in je caps-lock minded koppie bij dat de xbox mij niet bevalt? Tenminste, dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat jij het IQ van een kamerplant hebt, want dat kan ik helemaal niet weten (hoewel ik wel een sterk vermoeden heb). Nahja, misschien ligt het toch aan mijn configuration (en mocht je dat niet begrijpen, dat is wat jij bedoelde met EEN ANDER COMPUTER INSTELLINGEN), maar daarom plaats ik het berichtje ook even op het forum, namelijk om de ervaringen van anderen te horen en misschien op die manier achter het probleem te komen. Daar zijn die forums namelijk voor en niet om zonder reden te gaan rellen. Sukkel
zhit man ik geef je aleen maar wat tips waar 't aan kan ligge en wat doe jij je loopt me voor alles en nog wat uit te maken dat vind ik dus echt onbegrypelijk