Mijn pc lijkt wel een 486

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door boessie3, 12 jun 2005.

1. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    NA een lange tijd dacht ik van goh ik wil is een keer weer op me pc gamen...
    IK battlefield 2 demo gedownload en spelen maar.
    IK zit in het spel en wat zie ik ik kan niet gewoon spelen.
    HIj hapert als een gek.
    Toen dacht ik van het zal wel ana het spel liggen.
    Nou mooi niet dus want dtm2 had ik het ook terwijl ik dit dus nooit gehad heb.
    IK zet alles op 1024 en op normal detail,AA uit
    Zelfs op 800x600 is die nog niet vooruit te branden.

Alle drivers geinstalleerd voor me videokaart maar dit mocht niet baten...

HIer zijn me specificaties van mijn pc 3.0ghz 1024 geheugen,
    videokaart ati 9600 turbo, Voor de rest eigenlijk alles standaard.

ME vraag is eigenlijk of ik iets moet testen met een programma en dan hier neer te zetten.
    IK weet echt niet meer wat ik moet doen :confused:

2. Chemer_128

Chemer_128 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je video kaart is verouderd, of kon je voorheen die games wel spelen?

3. patrickm

patrickm you only live once

Leuk Bevonden:
    0
    defragmenteren is ook wel eens nodig.
    dan worden alle bestanden die nu over de gehele schijf zijn gezet ( verspreid) weer een beetje op orde gezet.

4. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    JA ik kon alles prima spelen maar nu is het echt heel erg.
    Terwijl me pc wel gewoon normaal draait :eek:

5. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    jah, defragmenteren doe ik ook wel eens, brengt vaaK WONDEREN!!!:)

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Welke catalyst driver heb je geinstalleerd voor de videokaart? Draaien er programma`s op de achtergrond mee? MSN, anti-virus e.d.
    Heb je al op virussen en/ of spyware gecontroleerd (kijk hiervoor even in dit draadje.)

7. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er is nog een probleempje met de ati kaarten. Ati is daar mee bezig. Er wordt aan geraden om terug te stappen naar catalyst driver 5.1 om deze problemen te voorkomen.

Defragmenteren helpt niet zo heel veel. Ik raad je aan om een keer te formateren. Ben je gelijk al die shit kwijt en is je pc weer lekker schoon en snel.

8. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0

Alleen je wilt niet weten hoeveel ik op me pc heb staan ;)
    En ik heb helaas geen 2 hdd :eek:

9. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    formatten wil ook wel eens helpen, maja, dan moet je of alles zien te backuppen, of je bent alles kwijt.

edit: ow, en als je pc idd zo vol staat, kan dat het wel eens zijn. Als je niet genoeg vrije schijfruimte hebt willen spellen ook wel eens minder gaan draaien. Die hebben namelijk vrije schijfruimte nodig.

10. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon de belangrijke dingen op een dvdtje of een paar cdtjes branden....formateren en de hardeschijf in 2 partities opdelen. Dan reserveer je bijv 15 gig voor je programma's zoals windows, virusscan enz... en voor alle games gebruik je de rest. Op dat deel komen meestal de virussen. Dan kun je heel makkelijk dat deel formateren zonder dat je windows opnieuw hoeft te installeren.

Met defragmenteren wordt ie maar nauwelijks sneller. En die anti-spyware programma's die kunnen vaak niet alles weg filteren. Dus kijk maar wat je doet....jouw keus :) formateren is zo gebeurd.

11. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou even hitman Pro 2 gebruiken (www.hitmanpro.nl). Programma dat 5 x checkt op spyware en adware en doet schijfopruiming. Net nog gedaan, 850 MB gecleaned...

12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan battelfield 2 ook niet draaien op m'n pc en mijn videokaart is vrij nieuw nog een GeForce 4 nog wat

13. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Geforce is alles behalve nieuw. En in de info file staat ook dat de geforce 4 kaarten niet gesupport worden door de demo.

14. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    lol....nieuw.....onder welke steen heb jij gezeten :) Geforce 4 wordt inderdaad niet gesupport. Heel misschien komt er nog een fix voor alleen zou er niet op rekenen.

en btw Hitman pro 2 kan lang niet alles verwijderen. Een hoop wel. Maar sommige dingen niet. Ik heb nu ook 2 processen op de achtergrond lopen wat ook spyware is alleen die dingen kunnen niet verwijderd worden. Maar weer keertje de pc schoon maken dus.

Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    nieuw is ie inderdaad niet.. de geforce 7 komt binnekort al uit!

Maar, mijn pc loopt erg traag, en nu wil ik hem gaan formatteren.. Hierna wil ik graag 2 partities maken van mijn harde schijf. Kan ik dan ook instellen hoe groot die partities zijn of kan dat niet?

16. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Ja je kunt gewoon instellen hoe groot deze partities moeten zijn.

tegen de tijd dat de geforce 7 hier fatsoenlijk leverbaar is zit je al in december.

17. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    is me temp van alles wel goed???

18. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou sowieso eens scannen op spyware.
    Microsoft antispyware cleaner ofzo of hitman pro.
    Maar Spyware kan zeer gemene en slechte dingen doen.
    Spyware kan bv gebruik maken van jou connectie om hun eigen connectie te boosten.
    OF wat bij jou het geval kan zijn is dat bedrijven voor andere doelen gebruik kunnen maken van jouw geheugen en jouw processor om hun eigen systemen te boosten.
    Maar spyware vertraagd je pc sowieso heel erg en kan een heel stuk schelen.

19. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Goed ik werd er een beetje stront ziek van(zacht uitgedrukt)...hoe langzaam mijn spellen draaien.
    Alles eraf gehaald en hij draait nog steeds langzaam.
    Zelfs rainbow six raven shield!!!!!!!!!!!!!!!!!(alles op low en 800x600)min veresite 800mh 256 geheugen en 32mb videokaart.
    Je kan dit spel dus al op een opa pc spelen en ik met m;n 3.0ghz 1024 geheugen ati 9600 turbo128 wil het zelfs niet lukken.
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen,want dit zijn echt geen grappen meer.

20. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is al uit en je kunt hem gewoon bestellen / kopen hoor. :confused:.

Trouwens, je temperaturen zijn ECHT te hoog. 67°C voor je moederbord! Ik heb ook een P4 3,0ghz en mijn moederbord temp is 38°C. Scheelt bijna de helft. Niet dat het de oorzaak is van je problemen, maar je moet daar wel wat aan doen (kabeltjes wegwerken en de stof eens wegblazen :+).

Laatst bewerkt: 28 jul 2005

Deel Deze Pagina