mijn xbox doet raar please help

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door derperado, 5 jan 2003.

  1. derperado

    derperado Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox doet raar als ik lang sega gt2002 zit te spelen gaat de geluid stotteren en gaat die heel lang doen over laden
    en soms komt erop te staan van your xbox cant recognize the disc make sure it is axbox disc blablabla.
    trouwens de spel is helemaal nieuw geen krassen ofzow wat moet ik doen hem laten repareren ofzo thnx.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Bel Xbox helpdesk, en leg je probleem uit.
     
  3. alibi

    alibi Guest

    misschien wordt je xbox te heet? staat in een kastje ofzo?

    of: ruil de disc om in de winkel!

    of: stuur je xbox op!
     
  4. derperado

    derperado Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    opsturen

    hoe stuur je hem op ? ik ben nieuw
     
  5. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat veel problemen in een keer... :+

    In ieder geval, controleer inderdaad of je Xbox voldoende ventilatie heeft, zo niet, verplaats hem naar een betere plek. En anders de Xbox Customer Care bellen, zeggen dat je Xbox vermoedelijk kapot is, adres doorgeven en ze sturen je een doos waarin je je Xbox kunt stoppen. Binnen enkele dagen heb je m met geluk weer terug... ;)

    [edit]Omdat je nieuw bent, dit is het nummer: 0800 023 3894. Let op, je moet het gesprek in het Engels voeren. Als je daar tegenop ziet, laat je je vader gewoon bellen.[/edit]
     
  6. derperado

    derperado Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde

    bedankt voor jullie hulp ik belde net maar was te laat ik bel morgen wel moet straks ff engels leren want ik moet engels praten maar toch thnx


    owja hoe krijg ik dat newbie weg wat bij mijn naam staat en hoe krijg ik een afbeelding
     
  7. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Re: zelfde

    Plaatje maken van 80 * 80 pixels. Vervolgens uploaden in je profiel onder options. Je onderschrift kun je ook gewoon in je profiel wijzigen.
     
  8. derperado

    derperado Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik ook de spel meesturen ? hoop dat ik niet lastig ben ik vraag best veel :confused:
     
  9. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Je zit op een forum, tuurlijk mag je vragen.

    En het kan zijn dat ze je vragen de game mee te sturen, dat hoor je vanzelf.
     
  10. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Blaas nooit in je apparatuur dat is wel het domste wat je kunt doen!
    Met blazen komt er altijd vocht mee en dat is schadelijk!

    Gewoon ff xbox opsturen
     
  11. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Mijn xbox doet raar bij halo
    meestal stopt het geluid bij halo en komt er iets van geruis
    :confused:
    Ook al enkele keren vast gelopen
    bij mij binnen is het wel warm enzo iets van 26 graden
     
  12. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Vingervlek

    De xbox scheint erg snel last van vingervlekken e.d. te hebben.
    Zelf heb ik het ook gemerkt met een spel... zelfs na het schoonmaken met een doekje deed hij het niet... echter na het schoonmaken met een cd/dvd cleaner (bijna overal tekoop) deed het spel het weer compleet.

    let dus goed op dat je je cd's altijd in de doosjes stopt en dat er nouwelijks stof of vingervlekken op komen... ze zijn er erg gevoellig voor.
     
  13. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had precies het zelfde met sega gt en heb de disk schoongemaakt met een doekje waar je brillen mee schoonmaakt en ik had nergens meer last van. dus probeer eerst ff de disk goed schoon te maken

    groeten smw
     
  14. derperado

    derperado Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1


    Oke...alles leuk en aardig,maar niemand die ik hoor waar de Xdoos werkelijk opgestuurdt is.

    Ik heb de mijne nu een maandje of 4...na 2 maanden ging het mis. Lange opstart-tijd,tikken tijdens het opstarten....stotteren en het welbekende "youre xbox cant recognize this disk...bla bla"

    Eerste wat je doet(gebeurde bij Conlift Desert Storm) is je spel checken....leek oke,was ook nieuw?....weer probs...dus terug naar de shop,spel geruild.....helaas.

    Spel gereinigd enz enz....mocht niet baten....
    TJA,dan word het tijd om je examenvak weer op te halen...ff bellen dus en een aardig eindje over de grens geluld...met een SUPERRELAXTE kerel van overzee.....ging erg rustig,via het net allerlei gegevens erbij(altijd ff doen he-registreren)...dus het was eigenlijk zo gepiept.

    Inderdaad dus,je krijgt een doos thuis gebracht(binnen 2 dagen,zei hij) ....daar stop je hem in,belt de ups weer op....en weg is ie...zou binnen een week moeten kunnen...

    Zover ging het goed...*tring*..UPS..binnen 24 uur was die gast er al!!! Hij wachte netjes en hielp met inpakken...sticker erop en tot ziens!!! Hij kon me nog melden,dat het vaak binnen 4 dagen weer retour kwam(anders dan de servicedesk-dude,die het binnen 7-10 dagen geregeld zou zien)

    JA...dan heb je een groot gapend gat in je kast....een niet opvulbare plek...lol....erg kaal....en wat moet je nu gaan doen?
    Ik belde op Maandag,op Dinsdag werd ie opgehaald.....

    En jawel,Vrijdag morgen stond er een busje voor de deur...UPS!!!
    Netjes in een nieuwe doos verpakt....brief erbij met de dingen die ze gedaan hadden en wat er kapot was....excuses enz enz...erg netjes dus!!!

    AANGESLOTEN EN HIJ DOET HET ALS EEN NIEUWE!!!!

    KLASSE SERVICE DUS,ECHT SUPER!!!

    Als je hem op laat halen,krijg je een nummer...hiermee kun je ten allentijde kijken waar je BOX is...je krijgt ook mails met het verloop van de repair...of dat ie met ups mee is..op de weg terug enz enz......

    Nee,die jongens van Microsoft hebben het goed voor elkaar....
    Je kunt hem met een gerust hart meegeven aan de man met het busje.....voordat je het weet...game je weer.

    OJA,gooi de brief niet weg,er staat een nummer op...mocht er weer wat zijn,ff nummer geven en ze hebben al je gegevens en het verleden van je box!!

    Nog 1 ding...je hard disk(saves enz) blijven bespaard....ook erg prettig


    Zo,dit was weer een nieuw avontuur van ....

    :+
     
  16. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja totdat, je je xbox weer aandoet en het ding is nog steeds naar de klote.
    Dan raak je wel een beetje geirriteerd, ik heb hem nou voor de 2e keer opgestuurd en hoop dat ik hem nu goed terug krijg.
    Ik hoop niet dat ie voor een 3e keer kapot gaat, want dan word ik helemaal gek.
     
  17. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij doet hij ook raar ook maakt hij denk ik krassen op de cd'tjes vrienden bij mij in de buurt hebben hier soms ook last van ik denk dat ik microsoft een mailtje stuur ofzo
     
  18. Babyboom

    Babyboom Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook moet je gewoon naar de winkel gaan ik had hem bij de dixons gekocht zij deden helemaal niet moeilijk ze ruilden hem zo in voor een nieuwe ze hebben niet eens gekeken of het echt waar was
     
  19. DJ JP

    DJ JP Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij spel hitman 2 loopt hij steeds vast. Ik heb de cd al 3 keer schoongemaakt en er zitten geen krasjes op. soms is de xbox gewoon vaag.
     
  20. TRGXtreme

    TRGXtreme Xbox Addict!

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Derperado....eerst checken of ie hetzelfde probleem geeft bij Jet Set Radio en andere spellen.....zo niet dan ligt het aan je GT2002 disk...als dit wel het geval is ligt het aan je Xbox en kun je hem gewoon opsturen ;)
     

Deel Deze Pagina