1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

mijn xbox geeft bijna bij elk spel aan "this disk is dirty or damaged"

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door VooDoo300, 25 dec 2003.

  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hij loopt ook vast en zegt dat hij aan een controle toe is alleen ik heb dat nummer van die survice niet en ik weet ook niet hoelang er nog garantie op zit omdat ik hem 2e hands heb gekocht (een jaar geleden) kan iemand mij helpen
     
  2. XbOx RuLeZzZ

    XbOx RuLeZzZ counter-strike

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm ff opzoeke op google...of fijn naar www.xbox.com gaan en kijke of het daar niet te vinden is...
     
  3. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Xbox klantenservice is daar heel soepel in, mijn garantie was ook op, gratis gedaan :D Je krijgt waarschijnlijk een nieuwe DVD-drive, kijk even in je handleiding voor het nummer van de xbox customer care.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    kan ook iemand gewoon dat nummer geven ben dat boekje kwijt of ik moet heel hard zoeken dan vind ik em wel maar als iemand dat nummer heeft zou dat echt relax zijn...
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja ,maar moet ik nou microsoft bellen?zo ja waar staar dat nummer
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat nummer zou je op kunnen zoeken met de zoekfunctie van xbw, is hier namelijk vast al een paar 100 keer genoemd.

    Daarnaast is dit niks voor de soapbox, ik verplaats hem naar hardware.
     
  8. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    klik

    0800 023 3894
     
  9. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Het heeft met een beetje emt dit probleem te maken dus plaatst ik eht hier ff!!

    Ik heb het spel transworld snowboarden nu iets meer dan een jaar naar een paar maanden ga hij aan dat hij dirty or damaged was!!dus ik naar winkel en daar deed hij eht wel goed maar ik kreeg een nieuwe cd, nu krijg ik het in 1 x weer, zou ik dan terug kunnen gaan naar de winkel, of moet ik bellen..want tis een andere cd en geeft hetzelfde aan terwijl er helemaal geen krassen op ziiten of dat ie vies is...hel me please

    BVD
     
  10. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    ik moet mijn xbox nu ook voor de tweede keer opsturen omdat geen enkel spel opstart
     
  11. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook vaak last ervan dat me xbox me spellen raar laad. De lens verschuift vaak en het toerental lijkt wel een parabool. Bij mij blijkt het dus aan me ventilatie en stofgehalte achter me xbox te liggen. Ook kan je een speciaale reinigingscd kopen, die je lens schoonmaakt, dan kan je in ieder geval uitsluiten of het aan je lens ligt...
     
  12. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Merci voor het telefoon nummer :p Kzal meteen bellen want ik raak nu naar een half jaar de foutmelding ''You're disc might be damaged....'' te krijgen er helemaal strontziek van mn garantie is ook afgelopen (2e hands gekocht) maar dat blijkt dus niet zo'n probleem te zijn, Als ik meer weet zal ik dat zeker posten.

    Mzzl,
     
  13. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb xbox hulplijn gebeld kreeg daar n aardige gozer van 20 aan de lijn die vroeg wat er aan scheelde, toen ik begon over de melding ''this disc might be damaged or dirty'' zei hij al meteen dat dit vaker voorkwam en noemde de symptonen op (rare geluiden uit xbox etc...) toen moest ik mijn registratie nummer opgeven (staat onderop de xbox) toen gaf ik mijn naam adres,postcode etc op en toen kreeg ik de uitleg van dat de xbox binnen 5 dagen opgehaald werd en of ik hem in een gesealde doos wou stoppen, ook kreeg ik te horen dat ik de xbox binnen 5 en 10 dagen terug zou krijgen en als dat niet het geval was moest ik bellen en een bepaalde overeenkomst code opgeven (die werd mij ook gegeven) en Thats it!

    1 woord over die hulplijn: Fantastisch! wat een service!
     

Deel Deze Pagina