ok mensen mijn Microsoft XBOX Live Starter Kit komt morgen binnen uit de USA morgen weten jullie zeker of die wel werkt hier in nl met een amerikaanse xbox.
Waarom wil je nu al zo'n kit hebben. Xbox LIVE is pas vanaf 14 maart. Ik weet niet of het gaat werken, maar die games die erbij zitten werken in ieder geval niet.
Die lag valt op zich hartstikke mee tegen amerikanen! Ik doe t via xbconnect een gaat prima met zelfs ruime pings. Heb zelf 14KB up en gemiddeld 90KB down (Chello).
Het gaat absoluut niet werken, want M$ heeft deze regio nog niet Online voor het grote publiek, het kan alleen werken als je dus bent aangesloten bij een USA internet provider.
Het werkt wel. Zitten al zat mensen hier op het forum ook online (dan wel met de beta, maar dan werkt de full version ook) Daarnaast lezen jullie ook niet wat Calibur zegt : Hij heeft zelf een Amerikaanse Xbox.
Maar bij die gasten die de UK-beta kit hebben gekocht (Fardo o.a.) werkt t toch allemaal prima En als ik probeer te connecten op mn dashboard dan gaat ook alles goed. Hij zegt dan dat ie connected is to Xbox Live. Instellingen zouden dus goed zijn... ook al is dat niet helemaal wat je bedoelt
Wouter ik heb wel gelezen dat hij een USA Xbox heeft maar die gasten hebben een BETA kitt! en Calibur een inport Live set volgens mij kan je als je een USA Xbox hebt dus niet connecten tenzij je ook de USA servers kan vinden, dan is het wel mogelijk
hmm het europese internet en het amerikaanse internet zijn net hetzelfde hoor geen reden waarom het NIET zou werken