Nou ik heb dus een xbox.En hij llopt wel es vast bij SC of morrowind(heb ik net geruild)Ligt het nu aan mijn spellen of xbox want bij bijvoorbeeld fifa is ie denk ik nog nooit vastgelopen misschien 1 keer en bij halo ook maar een paar keer in lange tijd.Dus komt het door de spellen of mijn xbox of moet ik een keer schoonmaken ofzo?
- al je achterop de xbox voelt waar de lucht uitkomt is die warm? - na hoeveel gebuurt het meestal? - probeer eens die spellen bij een vriend ofzo - probeer eens andere spellen bij jou Als de xbox vast zou hangen door het spel (oftewel de DVD) dan zou er wel een melding komen van: "PUT CD IN" of "KAPOTTE DISC INSIDE" Dus het zou zeker aan de xbox kunnen liggen. DVD drive? Te warm? Of iets heel anders wat niet goed is... Succes in ieder geval
Probeer zo'n schoonmaak cd,en het bovenstaande van die andere reply en daarna microsoft bellen,en laten fiksen(great service)
Re: Re: Mijn xbox of de spellen? Ik heb een paar keer een lock-up gehad in Morrowind (en ook een enkele keer in Prisoner of War), en daarbij kreeg ik geen Dirty Disc Error. Hij stopte er gewoon totaal mee. Volgens mij lag dit toch echt aan de games. M'n doos staat helemaal vrij, en bij andere games heb ik nog nooit vastlopers gehad, ookal laat ik m'n doos af en toe per ongeluk een halve dag aanstaan terwijl ik iets anders aan het doen ben ofzo. Morrowind staat trouwens bekend om z'n vastlopers, van SC weet ik het niet, maar het ontbreken van een melding wijst volgens mij niet per sé op een fout van de Xbox zelf.
bij mij liep sc een keer vast (schijnt nogal veel voor te komen bij dit spel) en toen kreeg ik ook geen error van dirty disc ofzo.. en bij de rest van m'n spellen heb ik nergens last van (nou ja, ik heb 't wel een keer gehad bij sega-pack toen kreeg ik wel dat ie de disc niet kon vinden ofzo) dus ik denk dat het toch aan de spellen ligt :{
bij transworld snowboarding had ik wel eens gehad dat ie zei: dirty disk inside your xbox ofzo... moet je hem nu meteen opsturen of niet? want dat was het enigste spel waar ik het bij had...
Mijn Xbox was niet helemaal ok toen ik hem kocht. Ik had toen alleen het spel Halo, maar soms startte hij wel en stopte hij toen ik een paar minuten bezig was en soms liep hij ineens vast, verschillende dingen ik heb hem de dag erna meteen teruggebracht. Ik kreeg ook meteen een nieuwe Best vaak krijg ik nog een melding dat de disc vies is gewoon ff schoonmaken en het is weer goed bij mij in ieder geval
Niks ergs Alles dat microsoft maakt loopt wel eens vast. Mijn box loopt enkelast bij nhl hitz 20-03. Als ik dan bedenk hoe vaak mijn (windows)pc vastloopt...
hoppa, weer sc.. zit daar misschien een bug in ofzo? ik krijg tenminste nooit te zien dat de disc damaged of dirty is..
bij mij is hij vandaag voor het eerst vastgelopen maar dat was bij het laden (van level 4) maar toen ik het nog een keer deed ging het gewoon goed dus bij mij is er niks mis denk ik
Bij mij is SC dus nog never nooit niet vastgelopen... En ik heb het dus echt wel al heel erg vaak gespeeld...
Bij mij was hitman2 vastgelopen zo maar opeens en stond het beeld stil en kon niks meer doen maar na restarten deed ie het wel nog gewoon