Hey guys, Dit is mijn setup: 1 xbox 2 xbox controller 7 xbox games - Amped - Project Gotham Racing - Bloodwake - Halo - Rallisport Challenge - Tony Hawk Pro Skater 3 - Oddworld munch oddysee hier kan je een preview zien van mij zelfgemaakte "al mijn xbox stuff" foto zien. hier zie je het plaatje van mijn stuff:
6 xbox games - Amped - Project Gotham Racing - Bloodwake - Halo - Rallisport Challenge - Tony Hawk Pro Skater 3 - Oddworld munch oddysee uhh ik weet niet hoor maar ik tel toch echt 7 games
Ik vind het wel onwijs leuk van Microsoft dat ze gewoon een xbox weggeven, met 6 spellen, draagtassie erbij! Alsof het allemaal niks kost! jahhhh, dat staat netjes jah. Voor de mensen die een xbox carrying bag willen, HIER te krijgen:http://xbox.sunriseid.com/shop/Item...2,202,210,205,205,205,205,205,205,205,205,205 kheb er ook net 1 besteld voor mijn broertje
oopss, 7 games. ik heb mijn xbox zelf betaald en kreeg er een tas gratis bij. tas was ongv. 30 euro. kreeg 6 spellen van MS om te reviewen op mijn site