Militaire games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door wesleyX, 20 nov 2003.

1. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij is er nog niet over uit welke consule hij moet kopen. Een Xbox of een Ps2?
    Hij houdt van militaire games.

MOH Allied Assult Xbox/PS2
    MOH Frontline Xbox/PS2
    MOH Rising Sun Xbox/PS2
    Call of Duty Xbox
    Men of Valor Vietnam Xbox
    Full Spectrum Warrior Xbox

Kennen jullie nog meer militaire games die uit zijn of uitkomen?
    Geef ook aan op welke consule ze uit zijn of uitkomen.

Kan zijn dat ik ik een foutje heb gemaakt want ik weet niet zeker of de laatste 3 Xbox only zijn.

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ghost Recon en Ghost Recon: Island Thunder, beide live :)
    En Conflict desert Storm 1 en 2 hebben we nog

3. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan hij beter een xbox aanschaffen.

4. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX man over duidelijk he tenzij hij voor bv een fiat panda kies ipv een Bentley

5. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo wieso die andere games die ook voor de PS2 zijn, zijn op de Xbox toch veel mooier.

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Denk ook dat als je FPS's op een console wil spelen je beter voor Xbox kan gaan omdat de controller daar beter voor geschikt is. De knuppel staat hoger waardoor precies mikken makelijker wordt als met het lagere knuppeltje op de PS2 controller.

7. dan1701

dan1701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet te vergeten operation flashpoint!!!_O_

8. Dani321

Dani321 No-LIfer

Leuk Bevonden:
    0
    Ps2 Wat is Dat Nog NoOit VaN GeHoOrd 8)

+
    =
    _O_ XBOX_O_

9. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik dat lijstje zo bekijk denk ik toch wel xbox, en ik vind de ps2 controller ongeschikt voor fps

10. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    zowieso xbox, betere controller voor fps, en cfds 1&2!!

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo, Perfect Dark: Zero. Nuff' said. O-)

12. GeNoMe

GeNoMe Who's the boss bitch

Leuk Bevonden:
    0
    als hij van militaire games houd zoals ik.... MOET ie full spectrum warrior hebben.

Achem! X-BOX dus

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Dit zijn stuk voor stuk fanboy-reacties, stuk voor stuk erg jammer dus. We gaan hier niet de ene console de hemel in prijzen en de andere de grond in trappen, wat we wel kunnen doen is beargumenteerd onderbouwen waarom de xbox wel of niet geschikt is voor militaire games. En tot nu toe heb ik nog weinig goede argumenten gehoord.

Dus kom niet met alleen maar de titel van een bepaalde game, of met een reactie als "xbox roelzzz", geef een goed beargumenteerd en fatsoenlijk onderbouwe commentaar waarom de xbox juist wel of niet gekozen zou moeten worden voor het spelen van militaire games.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De Medal of Honor reeks (de eerste 3 in je lijstje) zijn wel 'militair' als in dat je speelt met een soldaat, maar daar blijft het dan ook bij. Het is raggen en knallen in je eentje en er zit nog maar bar weinig tactiek in (Frontline bv). Allied Assault komt uberhaupt niet naar een console toe, maar Rising Sun (nog niet gespeeld) ligt binnenkort in de winkels.

Van Callof Duty vraag ík me nog maar of in hoeverre dat lekker speelt op een console, maar dat is wél een erg leuke titel op de PC.

Dan heb je nog op de Xbox Ghost Recon en een uitbreiding, Rainbow Six (voor zover je dat militair vind), Operation Flashpoint (heel veel militair-der zal je niet komen :p ben alleen benieuwd naar overzetting naar de Xbox..) en inderdaad Full Spectrum Warrior.

De PS2 bied daarentegen weer een nieuwe Ghost Recon binnenkort (Jungle Storm oid?) én Killzone, waarin je ook in een team opereert maar waar tactiek niet heeel erg belangrijk is.

15. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    zeg maar dat hij een xbox moet nemen.
    veel beterz!!!

16. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Tis niet echt slim om dit op een xbox-forum te vragen. Je kan beter deze thread c/p'sten naar een neutraal forum, daar krijg je ook neutrale antwoorden (voor zover die hier niet gegeven zijn, maar iedereen hier neigt toch op de een of andere manier naar de xbox), dat lijkt mij verstandiger :)

17. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij beter een Xbox kan kopen. De controller is fijner voor shooters (ik vind zelf dat op de PS2 de sticks te dicht bij elkaar zitten). Bovendien kan de Xbox betere graphics leveren en bij de meeste spellen is dat ook het geval. Verder is er Xbox Live: voor shooters is dit natuurlijk een must. Ook de PS2 kan online, maar van wat ik gehoord heb, is dat vrij langzaam en niet goed georganiseerd.

18. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    De keus aan millitaire games vind ik niet echt een argument om een PS2 aan ten schaffen wie koopt er namelijk nu nog een PS2 terwijl een mooi _O_xbox_O_ is 8)8)8)8)8)8)

19. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    rainbow six 3 als dat meeteld

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb hier al eens eerder voor gewaarschuwd, ik waarschuw niet nog een keer. De volgende met een dergelijke fanboy-reactie kan een Officiële Waarschuwing verwachten! :mad:

Deel Deze Pagina