Minder, maar ingewikkeldere gameconsoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pharzimx, 7 sep 2004.

1. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    AMSTERDAM - Het kost steeds meer tijd en geld om nieuwe gameconsoles te maken. Om die reden zullen er in de toekomst minder, maar wel complexere, games worden gemaakt. Dat heeft spelontwikkelaar Tameem Antoniades op een grote conferentie voor de elektronische spelletjesbranche in Londen gezegd.

Het goede nieuws is dat de nieuwe games veel meer te bieden zullen hebben dan de huidige titels. "Het maken van een spel zal uiteindelijk worden gezien als het beoefenen van een nieuwe kunstvorm," aldus Antoniades. Gamers kunnen volgend jaar mei, op de jaarlijkse Video Games Extravaganza in Los Angeles, een voorproefje verwachten van de nieuwe consoles.

De verwachtingen van spelers en uitgevers zijn hooggespannen. Bij iedere generatie games verwachten de mensen weer meer. Toch zullen de spelletjesfreaks nog even geduld moeten hebben. Nieuwe consoles zullen niet voor eind 2005, of zelfs begin 2006, in de winkels liggen.

nu.nl

2. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
  3. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Minder, ingewikkelder............................ en duurder natuurlijk.

Trouwens dit zat er al lange tijd aan te komen, je ziet het aan het grote aantal spellen die nu al zo'n 5 jaar in ontwikkeling zijn. Daarom vind de datum 2005/2006 erg voorbarig voor de nieuwe consoles. Helemaal als je ziet dat we nu in 2004 leven en de grote titels (zoals HALO2 en Fable) moeten nog uitkomen voor de Xbox.

Ik denk toch zeker dat het eerder 2006 a 2007 is voordat er een nieuwe console uitkomt als het niet later is. Sony probeert de druk er bij MS flink op te gooien door te zeggen dat de PS3 in 2005 al klaar is.

Aan de ene kant moet Sony wel want de PS2 is al heeeel erg aan vervanging toe, de PS2 is meer dan uit-geontwikkeld.

Maar ja ik denk PS3 laat 2006 XBOX2 vroeg 2007 samen met de nieuwe versie van Windows :D

Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  4. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Doesn't matter 2 me, ik kan nog wel ff met me xbox door, vooral met halo2 Splinter cell3 en forza in de toekomst en niet te vergeten de nog onbekende toppers die zullen gaan komen!

greetz wooly

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet niet, maar hier zie ik weinig nieuwswaarde in, of mag ik deze toer niet op gaan? Niet dat ik je topic bekritiseer, in tegen deel (dit soort zaken zijn leuk te bespreken, hier), maar de plaatsing van het bericht op Nu.nl. Het is meer een logische ontwikkeling dan een revolutie, een revolutie met nieuwswaarde. Zie ook niet wat ik nu meer weet na het lezen van dit bericht.

6. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd denk ik niet dat er minder games gemaakt zullen worden, bedrijven willen nu eenmaal zo veel mogelijk geld verdienen, en dus zoveel mogelijk games verkopen.

7. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    @Wouter: Ik snap jouw punt. In mijn vorige post zei ik al dat dit iets was wat er al aan zat te komen.

Maar dit soort berichten op nu.nl zijn voor de leken onder de leken. En meestal reclame voor bedrijfen en of expo's zoals in dit bericht. Er wordt verwezen naar een expo in Los Angeles dus het is zeker reclame.

Waarschijnlijk in Amerika zijn eer een paar verslaggevers opgetrommeld en heeft een of andere ontwikkelings Sjonnie een verhaaltje gehouden. En de verslaggever heeft het hoogst waarschijnlijk dit verhaal gekopieerd en vertaald van een Amerikaanse verslaggever, waardoor een bericht met een logische aanleiding in Amerika (namelijk met het doel mensen naar de expo te trekken) een totale onlogische aanleiding heeft op nu.nl voor de Nederlanders.

Ja zoiets moet het zijn geweest.

Deel Deze Pagina