minder spellen voor de nextgen consolles?

Discussie in 'Algemeen' gestart door XquistX, 18 mei 2005.

1. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik las dit artikel op de bbc site.

daarin staat dat er voor de nextgen consolles minder spellen zullen komen omdat de ontwikkelkosten vele malen hoger zullen zijn dan de huidige games

ook de ontwikkel tijden zullen langer worden.

maar daar tegen over staat weer dat de spellen wel meer omvattend zullen zijn..

ik zelf vind dat niet zo erg. de games zullen i.m.o. van hogere kwaliteit zijn.

maar er is ook een nadeel dat kleinere ontwikkelstudio's geen kansen meer krijgen om nog " orginele games" te ontwikkelen.

ps. ik weet dat het een oud artikle is.

Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn vader las in de Volkskrant dat de XBOX 360 tegelijk in de winkels ligt met 25 tot 40 games.

3. madmaxensnow

madmaxensnow bier bier meer bier

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat er just veel meer spellen voor de xbox 360 uitkomen dan voor de gewone xbox.

4. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    JA dat dacht ik ook juist meer spellen maar hoort diet nie ti nde xbox 360 treahd maarja. er komen meer games bi jde releas va nde 360 als toen bij de gewonen xbox.

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.159
    Door de nieuwe ontwikkel software en de nieuwere technieken is het maken van een spel nu 'makkelijker', dus denk niet dat de ontwikkeltijd veel langer zal zijn. de programmeer kits zijn 'completer' geworden, dus ipv dat de makers moeten zwoegen om alles goed te programmeren etc, kunnen ze zich nu meer op het orginaliteits-gedoe richten, en daarna kunnen ze het redelijk snel omzetten in 3d werelden en levels...

6. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Als de spellen beter worden heb ik er geen probleem mee dat er iets minder komen.

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Play.com heeft al xbox 360 games in de pre-order evenals de console zelf. Maar ik hoop van harte dat ze het niet bij het rechte eind hebben wat de prijzen betreft! Dan weet ik zeker wie alvast geen nieuwe xbox gaat kopen...

8. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Nyways, denk dat ze dat nog niet kunnen weten, om betere games te maken hebben ze betere appatuur nodig denk ik, en niet meer tijd.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zelf ben ik er niet zo heel erg bang voor, dat kunnen ze bij elke generatie wel zeggen, maar zie toch bijna altijd wel een flink gamesaanbod.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Als je ook kijkt hoeveel troepgames de xbox heeft, kun je er echt wel een paar missen ;)

Het gaat puur om de topgames en zolang er daar maar genoeg op de 360 komen vindt ik het allemaal wel goed :) Als spellen als Catwomen , Army-men en elke willekeurige Davilex game niet meer te koop zijn, lig ik er echt niet wakker van :D

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Precies TIM NL. Van de vele games die er nu ope de XBOX uit zijn, is zeker 10% matig tot slecht. Denk niet dat veel mensen er echt wakker van zullen liggen als dit soort games op de 360 verdwijnen...

12. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt mij niet zo veel uit, vind het eigenlijk wel een vooruitgang. Ik koop tegenwoordig toch alleen nog maar toppers dus veel verschil zal ik niet merken. Misschien komt het omdat het dan een te grote gok wordt een middelmatig spel uit te brengen :)
    En als er meer werk aan besteeds moet worden wordt de kwalliteit misschien ook beter :D

Deel Deze Pagina