1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Minecraft vrijdag naar Xbox One met upgradekorting

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 3 sep 2014.

  1. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik speel die shit eigenlijk nooit meer, maar voor die 4 euro heb ik hem ook maar even binnengeharkt, wie weet ooit zin om een nieuwe wereld te starten.
     
  2. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, om een of andere reden kost hij €18,99 bij mij, terwijl ik wel Minecraft heb en gespeeld heb op mijn 360 destijds, heb alleen geen achievements gehaald. Heb ook geen 360 meer om hem opnieuw uit te proberen (zie mijn Gamertag en games history).
     
  3. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Iemand die mij een beetje kan helpen met Minecraft op de Xbox One :thumbs:

    En daar ook zin in heeft natuurlijk !!
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Online gespeeld?

    "
    • If you’ve bought Minecraft: Xbox 360 Edition from Xbox Live Marketplace, or played online with the disc version, you will be able to upgrade to Xbox One Edition for $4.99."
     
  5. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Die achievements zijn ook niet echt moeilijk, 100% :)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jezus.. 8)
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Damn, 2 miljard is echt een insane bedrag 8) Benieuwd met wat voor soort Minecraft games ze dat gaan terug verdienen.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Minecraft Halo
    Minecraft Forza
    Minecraft Fable
    etc etc

    Ach, ik heb mijn Minecraft op PC/PS4/Vita. Die nemen ze me niet meer af, wat voor idiote dingen ze nu ook besluiten te doen. :+

    Of misschien gaat het hun om Scroll en 0x10c!
     
  10. cybermichel v2

    cybermichel v2 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft de game allemaal voor de xbox one? Misschien leuk om met z'n alle te spelen??
     
  11. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Laatst bewerkt: 15 sep 2014
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Is dat goed of slecht nieuws?
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het wordt in ieder geval geen xbox exclusive dus dat is goed. Meer money = meer manpower = meer updates.
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik weet niet of het goed of slecht is. Persoonlijk vind ik dat dit soort games helemaal niet bij van die grote corporaties horen.

    Grote corporaties horen dingen te maken die kleine bedrijven niet kunnen, oftewel grote acteurs, veel graphics, veel groots et cetera. Indie games moeten klein maar innovatief zijn. Ik geniet van beide soorten games op een andere manier. Dit soort games in de hand werpen van grote corporaties zorgt alleen maar voor de marketing bullshit eromheen waar iedereen corporaties als EA zo om haat.

    Ik ben niet zo cynisch om nou meteen te denken dat Minecraft kapot gaat. Bungie werd ook door Microsoft gekocht en zijn uiteindelijk als onafhankelijk bedrijf verder gegaan. Ik denk dat het beste voor beide bedrijven is om Microsoft de marketing en merchandise rondom Minecraft regelen, en Mojang het daadwerkelijke spel laten maken.

    MS moet daarbij absoluut niet gaan bemoeien met de interne ontwikkeling bij Mojang, dat leidt alleen maar tot ellende. Minecraft gaat dan kapot en MS krijgt weer die negatieve publiciteit over zich heen.

    EDIT: man, het internet is een chaos. Het is of absoluut cynisme dat Minecraft dood is of een stelletje fanboys die hun liefdesverklaring aan M$ geven. 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2014
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Slecht imo

    Remember Rare? Ensemble Studios? Precies.

    Das natuurlijk erg kort door de bocht, maar effe serieuzer:
    Die gasten hebben 1 game gemaakt die goed scoort. 1 game.
    Tenzij MS iets heeft gezien wat wij nog niet kennen natuurlijk, maar dat betwijfel ik.
    Deze studio doet een Wii... een one hit wonder.

    En van dat geld had MS een paar hele vette exclusive studio's op kunnen richten, zodat ze niet alleen van Halo, Forza of Gears afhankelijk zijn qua exclusives zonder er een hoop geld voor uit te geven....
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

Deel Deze Pagina