Het is geen echte cheat maar wel fun. Gevonden ergens op ign.com Go to the Options menu and watch the text credits. When you see the credits for Mini-games, press A. En het werkt, de scores worden zelfs op xbox live bijgehouden.
Mooi man, meteen ff proberen als ik hem heb. btw: welke mini-gamez zijn het?? Zelfde als Moto-GP? [off-topic] Je had trouwens gelijk veeeel knopjes in weinig tijd [/off-topic]
Ik had bij de credits in het boekje gezien dat je ook pinball had. lijkt me wel geinig, eerst maar even mijn bike helemaal opbouwen en wat tijden neerzetten. dan maar aan de slag met de niet zo belangrijke dingen.
Ja precies, je kan ook als een gek minigames gaan spelen. Maar dat is niet echt tactisch. Maar het is toch wel grappig dat ze erin zitten.
Wel fun???Die games trekken op NIETS!!!!! En het is niet bij options maar bij extras dat het staat. Het enige wat een beetje fun zou kunnen zijn is dat eerste maarja...
die minigames zijn echt saai :{ Wel leuk dat je ze kunt unlocken(heb je weer wat te doen) maar het voegt werkelijk niets toe want ze slaan nergens op