1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn een soort minimotors die tot 70 km/u kunnen. Je kunt er daadwerkelijk op zitten, en je hebt er volgens mij geen rijbewijs voor nodig. Ze zijn te koop van 200 euro. Meestal hebben ze een tweetakt motor van rond de 50 cc.

    Ik vroeg me af of er iemand hier is met ervaring met een dergelijke gadget. Want hij lijkt me niet erg nuttig maar wel erg stoer.

    op www.amazingproducts.nl hebben ze er enkele te koop met screenshots.
     
  2. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn sinds kort ook illigaal :cool:
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er op gereden. Dat was vaag.
    Heel laag zit je en dan aardig snel. Neiging om met je voeten op de grond te gaan. Maar toch geinig.
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb er 1, maar vol gas durf ik echt niet te rijden, dat ding is dan zo instabiel als wat.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Alles wat niet goedkeurd is door de RDW is hier in Nederland illegaal.

    Bron TCtubantia.

    Motorfiets voor op de schoorsteenmantel

    ENSCHEDE - De goedkope minibike. Het is een nieuwe rage, maar wel eentje die sommige motorfanaten een doorn in het oog is. Voor een paar honderd euro schaf je al een minimotor aan. ‘Maar je krijgt wel Chinese rommel.’

    [​IMG]


    De minibike is het meestbesproken voertuig van de afgelopen weken. Ze zijn helemaal in en dé trend van deze zomer. Het aanbod aan minibikes is dan ook groot. Er zijn speciale websites waar de tweewielers in zakformaat te koop zijn als crosser, shopper of racer. De internetpagina http://www.minibikeshop.nl biedt voor 299 euro een miniatuur buikschuiver aan met een ‘volledig racekuip’, sportuitlaat én ‘soft compound racebanden’.

    De topsnelheid: dik zeventig kilometer per uur. MiniBikeBrothers uit Enschede heeft vanaf 190 euro modellen in de aanbieding, waaronder mini-kopieën van snelle racemachines als Ducati. Stuk voor stuk voorzien van sportuitlaten en raceluchtfilters.

    ‘Allemaal rommel uit China’, zegt Theo van Hemmen. Van Hemmen is bestuurslid van de Nederlandse minimotorclub Slick ’96 uit het Gelderse Hengelo, hij racet samen met zijn drie zoons internationaal op minibikes én hij importeert ‘kleine fietsen’. ‘Ik verkoop de merken DM en Polini uit Italia, het mekka van de minimotors. Om je een indicatie te geven van het verschil: de allergoedkoopste racer kost bij ons 2000 euro. Maar dan heb je er ook eentje die remt! Dat doen die Chinese dingen niet.’

    De politie maakt geen onderscheid tussen Italiaanse of Chinese minibikes. ‘Een minibike mag niet op de openbare weg’, zegt woordvoerder Harry Holslag namens de Politie Twente. ‘Dat is ook het enige waar wij op controleren. De verkoop voorziet in een behoefte, daar is dus ook niets op tegen. Zolang er op eigen terrein mee wordt gereden is het goed, ongeacht de ‘nationaliteit’ van het ding.’
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2005
  6. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    tja leuk praatje van die kerel, "eentje die wel remt" kost 2000 euro... (die hij verkoopt)
    dan probeer ik het liever op een van 300 die zeer waarschijnlijk ook remt..
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kwam deze nog op de site tegen !!!
    Onderwater Scooter
    [​IMG]

    Moet ik nu ook bang worden voor de Waterpolitie , Kustwacht of Marine.
     
  8. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou opletten voor navy-seals
     
  9. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja echt dikke bullshit. Hij racet op die dingen. Alsof Schumacher zegt: "Ja, volkswagens zijn maar troep, ik heb een wagen die wél remt" |:-
     
  10. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Dit is de onderwater scooter hoor ;)

    Dat ding dat jij liet zijn is een offroad gemotoriseerde skatboard , of hoe je het ook wilt noemen :p Best gaaf poten in dat ding en er zit een koort aan met een gashendel die je vasthoud in 1 van je handen, verder is het net zoiets als skat/snow boarden maar dan door de modder :cool:
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mijn vriend heeft er 1 en die remt wel en hij was zeker niet 2000 euro!
    Maar je krijgt ze nu ook bij abbonementen (Shit, hoe schrijf je dat woord:confused::D) van een mobiel bij de phonehouse maar als 1 x de politie je ziet rijden op je bike op de weg dan ben je hem kwijt.
     
  12. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb een mini-crosbrommer die dingen zijn egt geweldig _O_. Omdat ze klein zijn denken veel mensen dat ze niet snel gaan, maar ze gaan ontiegelijk snel. Voor stunts zijn ze ook wel vet al ga je over een schans dan kan je gewoon best makkelijk stunts maken, zoals dat je dat ding alleen nog maar met je handen beet hebt en dat je hem dan weer terug op zijn plek trekt (moet je wel even op oefenen hoor;)) hier dan maar een foto-tje (kon er geen bij mij thuis maken omdat mijn vader hem mee heeft naar canada):
    [​IMG]
    :)
     
  13. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    erg cool :)

    ik zou het trouwens belachelijk vinden als de politie zo'n ding zou afpakken, dat is gewoon diefstal :mad:
     
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    gare troep is het je krijgt er pijn van je rug van. Je gaat toch ook niet op een driewieler fietsen 8)
     
  16. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik vond dezewel cool:
    [​IMG]
     
  17. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Driewieler = Kinderspeelgoed
    Minibikes = puberspeelgoed :+

    Enne, die chopper is wel gaaf, misschien zien ze niet dat dat een minibike is, krijg je tenminste geen bon :)
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha, minibike rijden ruleerd :cool:
    Een broer van een kameraad, is monteur (of iets dergelijks) in het leger. Die kerel heeft ook z'n eigen minibike gebouwt. Is echt een ontzettend(!) lomp ding, maar hij komt vooruit ;) Maar het is echt wel lijp om te doen, alleen ben ik er zelf ook iets te lomp voor denk ik :+
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn wel leuke dingen maar je mag er vrijwel nergens mee rijden dus dan is het zonde tenzij je privé terrein hebt.
     

Deel Deze Pagina